Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Fallen03

Nei, selvfølgelig synes jeg ikke at noen fortjener et labert sexliv. Det er vel bare sånn som de sier...at man må ta ansvar for sin egen orgasme (?) ... Ehm..?

Jeg også får dårlig samvittighet av å skrive dette her. Men det er vel bedre å jabbe om det her enn å tømme seg for den andre parten når man er usikker på hva man vil med livet. Og det er jo ikke du så.....

Føler det mye som du gjør.....det er ikke noe råskap i bildet liksom... Jeg kunne tenke meg sex hver dag....men det kan gå opptil en uke før han "prøver seg" igjen, og jeg gidder ikke ta intiativet selv da heller.... Jeg vil, som du sier, bli slengt oppetter en vegg...og/eller bøyd fremover with no mercy.... Og jeg vet at han andre jeg nevnte er sånn (noe som gjør hormonene mine enda villere....om det skulle vere mulig).

Uff, det blir så mye styr av dette her....når vi bor sammen og sånn...... Er det verdt det? Jeg tror jeg nikker innvendig nå....

FY så dårlig samvittighet jeg har nå :(

Pussig, det du beskriver er nøyaktig det samme jeg føler. Jeg er en mann rundt samme alder som deg, og i samme situasjon (jeg trodde det bare var menn som følte det slik... at det seksuelle eventyret ikke var slutt så tidlig liksom :) Godt å se at det finnes kvinner i samme situasjon.

Vi er ikke samboere da, så jeg vurderer å ta en pause og "leve livet". Så ta opp igjen forholdet senere, er kanskje en dårlig idé?

Har du bestemt deg for noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307462-3kant/page/2/#findComment-2507837
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...