Gå til innhold

Kommentarer under akten :O)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

13

• mrxx

5

• Lillemus

4

• Glimtipper

3

candyqueen_83

Under akten tror jeg ikke det kommer så mange kommentarer, men når man har levd sammen en stund så er det ikke uvanlig at så fort han har fått igjen pusten så sier han eks: I morgen må vi få beiset eller noe i den duren ;)

Som denne? :o) Også klippet fra kvinneguiden.no (er det lov forresten?)

Denne kom i går: Han fant ut at han skulle beise/male huset på kvelden. Da vi kom oss i seng så hadde vi oss en herlig omgang, bedre enn på lenge (vært sammen i 6 år), og han sier: "(stønn) Å gud det va godt å få beisa!!"....

Jeg sier: -BEISA???

Han: "Ja, eller malt da..."

Annonse

Denne kom i går: Han fant ut at han skulle beise/male huset på kvelden. Da vi kom oss i seng så hadde vi oss en herlig omgang, bedre enn på lenge (vært sammen i 6 år), og han sier: "(stønn) Å gud det va godt å få beisa!!"....

Jøss haha, ja du vet, når man er ferdig med en ting, så tenker man på det neste ;)

Så de hadde ikkje beisa allikevel?

Annonse

Hehe, bra....

Gjest Moden kvinne her og

Du har rett, makan til haug med fantastiske innlegg i en og samme tråd skal en lete lenge etter.

Den a...."karamell, vil du ha karamell....komma skal du få karamell"

*ler så jeg griner*

Jeg er helt sår rundt øynene av alle tårene.

Jeg har bidratt til tråden selv nå, selv om jeg virkelig må si at jeg ikke har vært i nærheten av det morsomste der.

:D

candyqueen_83

Du har rett, makan til haug med fantastiske innlegg i en og samme tråd skal en lete lenge etter.

*ler så jeg griner*

Jeg har bidratt til tråden selv nå, selv om jeg virkelig må si at jeg ikke har vært i nærheten av det morsomste der.

Det er helt fantastisk ja :o) Lo nesten så jeg mista pusten i går :o) Hadde håpet på noe lignende her på dol, men det skjedde ikke :o)

candyqueen_83

*ler så jeg griner*

Ikke klå!! ;O)))) Morsomt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...