Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skruffen

Hei! Jeg er en jente på 19 som i det siste har fått en ubehagelig kløe/svie i underlivet rundt skjedeåpningen og litt innover i skjeden. Det forsvinner i forbindelse med menstrasjon, men dukker stort sett opp igjen i løpet av et par dager. Det er ikke en konstant kløe, men dukker opp igjen ved eggløsning eller når jeg trener hardt. Det virker som om det blir verre når det er mye fuktighet der nede. I perioder hvor det klør er det heller ikke slik at det klør hele tiden. Det er der hele tiden, men er ikke bestandig like ille. Det er ingen andre symptomer enn kløen og både utfloden og mensen har ikke forandret seg noe særlig. Det lukter heller ikke. Det er heller ingen form for byller eller lingnende. Det er rett og slett bare rødt og irritert. Jeg bruker stort sett luftig undertøy og vasker meg kun med vann. Har prøvd å behandle den med canesten på grunn av kløen, og det hjelper for en stund før den dukker opp igjen. Jeg er fremdeles jomfru, så det er vel lite trolig at det er en kjønnsykdom. På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307494-kl%C3%B8e-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...