Gjest Sonic2000 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg ble mor i slutten av februar og jeg og partneren min begynte å ha sex igjen etter ca en måned. Jeg ammet og vi brukte ikke prevensjon. Etter ca 2 måneder ga jeg opp amming og fikk resept på p-pillen Loette 28. TIl nå (3 måneder siden fødsel) har vi altså hatt ubeskyttet sex. I pakningsvedlegget til pillene står det at man skal ta første pille når man får menstruasjon noe jeg ikke har fått ennå. Hvordan skal jeg gå fram i forhold til start på p.piller og beskyttelse. Jeg er ikke noe særlig glad i kondom, men det er kanskje bedre enn alternativet. Dessuten, bør jeg ta en graviditetstet nå? VIl den gi utslag så lenge jeg ikke har fått menstruasjonen tilbake..Er ikke klar for å bli gravid igjen. Jeg er 29 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307499-p-piller-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.