Gjest prust Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Når jeg skriver på DOL eller mail - så driver kursoren (den streken som blinker når en skriver) og hopper i linjene!!! Er så ufattelig irriterende, og jeg må hele tiden se om jeg er på rett plass i linja eller i rett avsnitt! GRRRR! Har vært sånn lenge. Verst er det på denne gamle -bærbare pc'en jeg bruker nå, men det skjer også på jobb pc'en. I dette korte innlegget har den hoppet 5 ganger :-(((((( HVORFOR????!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Du hviler ikke hånden på "musefeltet" nedenfor tastaturet og dermed flytter cursoren selv da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Du hviler ikke hånden på "musefeltet" nedenfor tastaturet og dermed flytter cursoren selv da? Nei - jeg er gammel pianist, skjønner du, og man har da en anstendig håndstilling :-) Håndbakene svever noen cm over musefeltet. Men jeg har ikke tenkt på det alternativet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.