Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 29 som lurer på noe , i sept 07 så oppsøkte jeg legen min for om han kunne hjelpe meg med noen spørsmål om hvorfor jeg ikke bir gravid. vi hadde prøvd 1 år uten at noen baby kom, jeg hadde smarter når vi hadde sex og så videre, han sendte meg til en doktor som tok innvendig ultralyd og prata med meg om forskjelligt, jeg fortelde om smartene under samleie, at jeg måtte avbryte flere ganger, fikk 2 sorter antibiotika for han trodde jeg hadde betenelse i underlivet. mensen kom når den ville og slikt. han sa da at jeg hadde tullemensen og sansynligvis ikke kunne få barn, men jeg sko ta noen piller i 10 dager for å få mensen ( provera) så sko jeg begynne med pergotime i fem dager for å få eggløsning måtte ta blodprøver for å sjekke om det va eggløsning på gang , hadde hadt i des 07 .pergotime har jeg brukt 5 mnd ,hadde en pause i feb 08 men så i mars så blødde jeg fra 9 mars til 9 april og etter jeg fikk disse pillene så har jeg hadt kraftige blødninger og grusomt mens smarter. tok kontakt med denne legen igjen og va på undersøkelse da sa han at jeg ikke har hadt eggløsning i feb så jeg blødde fra to plasser noe som jeg ikke helt forstod.men han gav meg en resept på pergotime igjen som jeg sko ta , han sa og at han ikke kunne hjelpe meg mer , men kunne sende meg videre til andre spesilister noe som jeg ikke helt vill enda , for håpet er å bli gravid uten prøverørs.og siste mens va nå 20mai 09 da og hadde jeg kraftige smarter , jeg har og litt hårvekst i ansikte som jeg sa til han men det va ikke noe galt med meg uten at jeg ikke hadde eggløsning og tullemensen. er det noe annet vi kan gjøre vi bruker ikke noen som helst prevensjon og dette tærer på både meg og han jeg er forlovet med.mest meg for jeg har mistet 2 ganger før når jeg va 18 og 20.og dette er noe som vi ønsker oss veldig,

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...