Gå til innhold

Overgangsalder? Kjønnssykdom?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

43år gammel hadde jeg samleie med en mann, en sommer forelskelse. I ettertid, ca fire måneder begynte problemer med små blødninger og slimete utflod. Jeg forsøkte da Ppille, men slutten med denne etter en måned, da jeg trodde symptomene bunnet i bivirkninger. Etter tre måneder startet jeg med spiral (ikke hormonspiral). Symptomene går ikke over. Jeg har mistet sex lysten og er overhode ikke ikke interessert i menn, slik jeg tidligere var på en naturlig måte. Da jeg startet med Ppillen hadde jeg funnet mannen, jeg nå er sammen med. Vi har begge vært alene i ca 15 år før vi fant hverandre. Vi hadde heller ikke hatt sex med noen andre. Min sommer forelskelse var med en annen mann, som går på byen hver fredag og lørdag og drikker mye. Kan symptomene skyldes overgangsalder? Jeg fikk menstruasjon 12 år gamme. Mor var 52 år da hun kom i overgangsalder. Hun var 11 da hun fikk menstruasjon. Eller kan det være en kjønnssykdom. Gynekolog tok prøver for å utelukke kjønnssykdom ved innleggelse av spiral. Jeg gjennomgikk en abortus provocatus i juni-98. Har ikke født barn. MVH Marianne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307664-overgangsalder-kj%C3%B8nnssykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...