Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Se der ja, det gikk jo kjapt!

Husker at vi tok ut spiralen nesten samtidig, og har ventet på denne oppdateringen. Kjempekjekt! Gratulerer så mye!

Her i gården veksler vi mellom å ha lyst på et barn til og å føle at det er for tidlig. (bruker kondom i usikre perioder). Har en sønn på 15 mnd og en jente på 6 år. Nå har jeg egentlig resonnert meg frem til at jeg IKKE føler meg ferdig med å få barn, og at det mangler et barn til før familien føles komplett. Mannen er mer usikker - ser mest kavet med babyer han, stakkars! *hihi*

Hvor mange barn har du fra før, Fuji ?

Lykke lykke til på den spennende reisen videre, dere har mye å glede dere til!

Klem fra

fuji1365380447

Gratulerer!!

Håper du får en flott svangerskap!!

Takk! Jeg gru-gleder meg til de neste månedene. Forrige svangerskap var veldig slitsomt mentalt fordi jeg hadde mye blødinger - og så endte jeg opp med å føde 6 uker før tiden.

Men det vil helst gå godt...

fuji1365380447

Se der ja, det gikk jo kjapt!

Husker at vi tok ut spiralen nesten samtidig, og har ventet på denne oppdateringen. Kjempekjekt! Gratulerer så mye!

Her i gården veksler vi mellom å ha lyst på et barn til og å føle at det er for tidlig. (bruker kondom i usikre perioder). Har en sønn på 15 mnd og en jente på 6 år. Nå har jeg egentlig resonnert meg frem til at jeg IKKE føler meg ferdig med å få barn, og at det mangler et barn til før familien føles komplett. Mannen er mer usikker - ser mest kavet med babyer han, stakkars! *hihi*

Hvor mange barn har du fra før, Fuji ?

Lykke lykke til på den spennende reisen videre, dere har mye å glede dere til!

Klem fra

Vi har ei jente som snart fyller to år fra før.

Det er med litt skrekkblandet fryd at jeg går inn i dette svangerskapet. Jeg syntes på mange måter at vi har det mer enn travelt og slitsomt nok med et barn og to foreldre i full jobb.

Men jeg ønsker nå en gang flere barn, og jeg ønsker at snuppa skal vokse opp med søsken.

Annonse

fuji1365380447

Gratulerer:))

Min hukommelse er ikke helt god, så jeg husker ikke om du har flere barn? Om du ikke har dette og/eller evt skal ha flere barn, så husk at du sikkert er disponert for å bli kjapt gravid. Alle våre tre ble unnfanget på første forsøk ;)

Vi har ei på to fra før.

Og ja - jeg er nok disponert for å bli raskt gravid gitt. Aller første gangen jeg hadde sex (som full og dum 17 åring) så ble jeg gravid :-( Jeg hadde liksom ikke trodd at det var mulig, men slik gikk det altså. Jeg tok abort, og angrere ikke på det.

Og forrige gang vi gikk i gang med å prøve så gikk det bare tre prøveperioder før spiren satt - men den mistet jeg desverre i en MA etter 9 uker.

fuji1365380447

ÅHHH, gratulerer så mye ;)))

Så kjempekos og nyt svangerskapet fullt ut....

Tror neppe at jeg får tid til å nyte noe særlig av svangerskapet mens jeg løper etter ei superaktiv jente på to år...

Men skal prøve å huske på det litt innimellom...

Gjest Angela26

Gratulerer sà mye!! Leste nedover her at du har mistet i ma tidligere, og jeg forstàr at du er bekymret for at det kan skje igjen. Men det gàr jo som regel bra! Kanskje fàr du tettere oppfòlging av lege og jordmor om du ònsker det? Samtaler eller noe... Ònsker deg lykke til i hvertfall :-)

Gjest togli

Vi har ei på to fra før.

Og ja - jeg er nok disponert for å bli raskt gravid gitt. Aller første gangen jeg hadde sex (som full og dum 17 åring) så ble jeg gravid :-( Jeg hadde liksom ikke trodd at det var mulig, men slik gikk det altså. Jeg tok abort, og angrere ikke på det.

Og forrige gang vi gikk i gang med å prøve så gikk det bare tre prøveperioder før spiren satt - men den mistet jeg desverre i en MA etter 9 uker.

Alle mine tre har heldigvis vært godt planlagt, men når jeg ble gravid med den første, så trodde jeg liksom ikke det var mulig. Hadde sett for meg laaaaaaang tid med prøving og visste ikke at det var mulig å bli gravid med det samme ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...