Gå til innhold

Clamydia?

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret 92'er

Hei! Jeg er ei jente på 15 år som lurer på noe jeg ikke tør å snakke med legen min om. Jeg hadde sex med en gutt som er kjent for å være litt av en runnbrenner, altså, han har hatt mye sex. Dette skjedde for ca 3 og en halv måned siden. Jeg har hørt at jenter ikke får noen ''beskjed'' om de har clamydia men at i noen tilfeller kan det oppstå kløe og svie. Nettop dette har jeg fått etter at jeg hadde sex med ham, og han er den siste jeg gjorde det med så jeg lurer litt på om han kan ha smittet meg med noe? Har forresten også hatt unormalt mye utflod og irritasjonen i underlivet går ikke bort, jeg lurer veldig på hva dette kan være for noe. Takk på forhånd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307711-clamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei!

Det høres mer ut som du har fått en soppinfeksjon enn en clamydia infeksjon synes jeg. Det kan være veldig plagsomt, men det er heldigvis ikke farlig. Det er også svært vanlig hos kvinner, spesiellt hos kvinner som er seksuellt aktive/bruker p-preparater, dette er fordi floraen i kjeden forandrer seg, men også ph-verdien. Jeg vet ikke hvor du bor, men i oslo er det flere gratis klinikker du kan gå til, for mange er det bedre å gå til en lege man sansynligvis aldri vil se igjen. Da har du ett ved grensen, en ved st.haugen og ett ved legevakta i byen iallefall. Du finner disse lett om du søker etter de på nettet. Der får du også tatt klamydia prøve som rett og slett er å tisse i et glass, no biggy, men sørg for da at du ikke alleredet har vært på toalettet 2 timer før prøven da.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307711-clamydia/#findComment-2511337
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...