Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trillian

.. jeg hadde hatt chlamydia, ville følgende antibiotika-kurer tatt knekken på den? (ampicillin 17 dager, amoxicillin 5 dager, metronidazole 5 dager). eventuell smitte skjedde for over et halvt år siden.

den siste tiden har jeg hatt endel plager jeg aldri har hatt tidligere. soppinfeksjon (canesten tok knekken på den), blødning mellom menstruasjonene (kan ha vært i forbindelse med eggeløsning, men dette er også noe jeg aldri har opplevd før), og nå det siste døgnet har jeg hatt underlivssmerter. i går kveld var de veldig intense (fra 7-tiden til jeg la meg rundt midnatt for å sovne fra de), tror jeg hadde litt feber også, selv ikke 600 mg ibuprofen tok helt knekken på smertene.

men da jeg våknet idag føltes alt mye bedre. fortsatt litt ubehag, men ikke egentlige smerter lenger.

hypokonderen meg blir sittende og lure på hva smertene i går skyldtes (aldri opplevd så intense smerter før). mensen venter jeg først om en drøy uke.

har aldri vært til GU før, men det er kanskje på tide snart? uvant med de diffuse plagene jeg har hatt i det siste.

dette ble visst veldig langt, beklager! hovedspørsmålet mitt var egentlig dette med hvilke antibiotika som brukes mot chlamydia. på forhånd takk for svar!

mvh. trillian

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30773-dersom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...