Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fru Fransen

Kjæresten min hinter en del om at han har lyst til å prøve analsex med meg. Selv har jeg også tenkt tanken men syns det er flaut med tanke på at det er eventuelle "rester" igjen der inne som han får på seg. Tanken på dette gjør hele greia litt turn-off, men alikevel har jeg lyst. Tips noen????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307900-flaut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på do en times tid før dere skal ha sex, da ligger det ikke noe igjen nederst i tarmen når dere kommer så langt.

Det sies at glidekrem og langsom utviding av anus er et must, det er ikke min erfaring, men det er sikkert lurt. Prøv å slapp av så mye som mulig og press gjerne litt imot som om du skal på do, det gjør det faktiksk lettere for ham å trenge inn. Han må ta det meget rolig og det er du som bestemmer tempoet og om dere evt. skal stoppe!

Og skulle han nå få litt bæsj på pikken så dør han ikke av det. :o) Om dere skal ha vanlig samleie etterpå bør han enten bruke kondom og så bare ta den av etter analsexen, eller ta en grundig vask før han går over til 1'ern!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307900-flaut/#findComment-2504718
Del på andre sider

Gjest Flytte-lasset

Gå på do en times tid før dere skal ha sex, da ligger det ikke noe igjen nederst i tarmen når dere kommer så langt.

Det sies at glidekrem og langsom utviding av anus er et must, det er ikke min erfaring, men det er sikkert lurt. Prøv å slapp av så mye som mulig og press gjerne litt imot som om du skal på do, det gjør det faktiksk lettere for ham å trenge inn. Han må ta det meget rolig og det er du som bestemmer tempoet og om dere evt. skal stoppe!

Og skulle han nå få litt bæsj på pikken så dør han ikke av det. :o) Om dere skal ha vanlig samleie etterpå bør han enten bruke kondom og så bare ta den av etter analsexen, eller ta en grundig vask før han går over til 1'ern!

Overraskende formuleringer fra deg i siste avsnitt:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307900-flaut/#findComment-2504781
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Jeg gikk med tanker om analsex i flere år før jeg kjente at jeg virkelig hadde lyst å prøve. Det var nettopp tanken på eventuell griserier som gjorde meg tilbakeholden. Nå synes jeg vel analsex er hakket bedre en vanlig sex og det har aldri vært noe problem med bæsj på tisseluren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307900-flaut/#findComment-2504841
Del på andre sider

Annonse

Gjest klyster er tingen

Hei

Jeg er ikke enig med et par andre her at det ikke kan være avføring igjen i tarmen. Jeg bruker microlax fra apoteket (engangs-klyster som er veldig enkelt å bruke) Det tar 5 minutter og så en rask dusj så er du gullende ren og behøver ikke tenke på den delen ihvertfall. Jeg synes egentlig ikke så mye om analsex, men kjæresten min gjør, så jeg gjør det gjerne for han iblant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307900-flaut/#findComment-2504955
Del på andre sider

Gjest Kvinne med glede av sex

Langt oppe i tarmen så har vi en liten "knekk". Der kan det samle seg litt avføring når vi tømmer oss. Hvis du får en lekkasje så er det ofte derfra det kommer.

Det beste er å prøve å ta dette som det er. Når en velger å bruke analen til sex så sier det seg selv at en aldri kan bli hundre prosent sikker på å ikke få med litt avføring i leken.

Sånn er det bare. Og er man med på analsex så bør en vite dette, og selvsakt ta ting med fatning hvis det skulle skje.

Det gjelder selvsakt mannen også, han kan ikke ønske analsex, ha det og så grine på nesa hvis det blir lekkasje. Da fortjener han ikke den slags sex spør du meg.

Uansett, alt kan tørkes av. Sex kan være grisete men alt lar seg vaske bort.

Jeg har hatt analsex en god del ganger. Jeg gidder ikke bruke lang tid i forveg på å bruke klyster osv. Jeg har sex når jeg vil, og analsex er et krydder vi bruker innimellom. Vi vet derfor somregel ikke når det blir analsex og sånn vil jeg ha det, at ting skjer naturlig etter lysten der og da.

Det har alikavel aldri vært lekkasje hos meg. Men selvsakt vet jeg at det kan skje. No big deal.

Det er også anbefalt å bruke kondom. Det gjør vi heller ikke. Liker også tanken på at han kommer i meg. Eneste som skje da er at det kommer ut som noe løs avføring morgen derpå (hvis det er kvelden vi har hatt sex på da :)

Du bør passe på at partneren din er flink til å varme opp. Bruk godt med glidemiddel/babylje el. Mens dere koser så kan han vide deg ut litt og venne deg til å bli berørt der ved å bruke en og etterhvert to fingre osv.

Når han skal trenge inn så bør du bestemme farten. Gjør det vondt så be ham trekke seg ut, og så slapper du litt av før du prøver igjen.

Noen ganger kan kroppen "protestere" litt slik at det er vanskelig å få til og da har jeg erfart at det hjelper hvis jeg koser med meg selv, da blir kroppen automatisk klar for penetrering.

Analsex kan være skikkelig sexy og godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307900-flaut/#findComment-2506382
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Cookiemonster

Ang. uvidning og forberedelse, så er det ganske individuellt. Jeg var sammen med ei en gang som likte at jeg bare presset meg inn uten oppvarming, og kjørte skikkelig hardt på. De fleste jeg har kjent på den måten har imidlertid vært avhengige av å være klare for å få noe større enn en finger eller to inn der, og som regel hatt behov for en viss oppvarming. Folk er forskjellige :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307900-flaut/#findComment-2526522
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...