Gå til innhold

Slutt med kjæresten...

Anbefalte innlegg

Gjest Fortapt gutt...

Heisann, er en gutt i begynnelsen av 20 årene som for ca 2 mnd. siden møtte en jente som jeg kom godt overens med, som videre har ført til at vi ble kjærester for ca 1 mnd. siden... Saken er den at den jenta har hatt en del problemer i familie og med ekskjæreste som har pågått i godt og vel over ett år som ikke vil ta slutt, noe som har lagt en en demper på alt som har vært mellom oss. Etter hvert har også eksen hennes også fått høre om oss og har derfor truet med å ta livet sitt. Ringt og sagt at han tar livet sitt nå etc... Alt dette medførte at denne jenta nå har gjort det slutt med meg, hun sa at hun måtte få orden på ting før hun kunne være sammen med meg, men håpet vi kunne være venner osv. Hun sier hun fortsatt er forelsket i meg og glad i meg, men at hun ikke klarer å få følelsene i sving etc. på grunn av alt som foregår rundt henne. Hun sier hun er ferdig med eksen noe jeg også tror på, men at hun ikke klarer tanken på at han tar livet sitt pga. oss fordi alt tyder på at han oppriktig talt mener det han sier, han har sagt at han har fått tak i skytevåpen etc. sendt mms bilder på mobilen hennes med bilde av hengløkke og som tidligere sagt ringt flere ganger og sagt at han gjør det nå, noe som har medført at hun har måttet dra hjem til han for å se om han fortsatt er i live... Den jenta sier fortsatt at hun føler det kan bli noe mellom oss, og dersom det er meningen så vil det skje en dag, men at hun også må akseptere om jeg vil bli ferdig med henne når hun har gjort som hun har gjort. Akkurat nå så er jeg bare fryktelig lei meg, synes alt er meningsløst og orker ikke gjøre noe som helst, arbeid, trening, fritidssysler, ikke noe som helst. Dette er også mitt første forhold som jeg noen gang har hatt til en jente, har aldri klart å gjøre inntrykk på jenter i hele mitt liv, noe som har gjort at dette har vært ekstra fint for meg, men som likevel skulle ta så brått slutt. Har tenkt litt på det å være venner, men er lissom redd for at det bare blir en unnskyldning for meg for å være i nærheten av henne, men på den annen side så har jeg jo lyst fordi hun er en fantastisk person på alle måter. Har også tidligere i livet mitt hatt problemer med faren min som jeg egentlig ikke har hatt særlig kontakt med under hele oppveksten, noe som gjør at jeg alltid har hatt følelsen av å bli sviktet, noe jeg mistenker gjorde dette ekstra vondt. Det gjør det ikke akkuart bedre at de jentene jeg tidligere har vært forelsket i har sagt at jeg er uinterressant, stygg, kjedelig etc. Jeg føler meg bare utilstrekkelig og ubetdelig, og tenker på at jeg håper jeg aldri mer skal rote me borti jenter igjen. Jeg har også prøvd og sagt til henne at det som angår eksen hennes, så må hun prøve og sørge for a han får tak i hjelp, ganske enkelt fordi han har skikkelig problemer. Om han driver å plager henne ennå over 1 år etter at det ble slutt så er det åpenbart at han har problemer og at hun må sørge for å få gjort noe annet enn å ignorere han eller prøve å skvære opp, hvilket er det eneste hun har gjort hittil. Ting er også sånn at jeg bor på en helt annen plass enn jeg er vokst opp, og jeg har derfor ingen venner her jeg bor nå, ingen å prate med dette om, jeg føler meg bare ensom og helt alene og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg gjennom dette...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307959-slutt-med-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...