Gjest Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei Jeg er en mann på 21 år, som sliter med dårlig ånde. Jeg pusser tennene godt minst 2 ganger om dagen, samt. bruker munnskyll like mange ganger, alikevel så går jeg rundt med konstant dårlig ånde (ikke noe jeg kjenner selv, men personer rundt meg, spesielt min kjære). I det siste har jeg sett meg litt mer rundt, og kommet fram til Halitose. Kan det være at jeg har dette? Jeg har svært fine tenner, god munnhygiene, og bra kosthold. Ingenting av dette tilsier hvorfor jeg skal ha dårlig ånde, eneste grunnen jeg kan komme på er halitose. Har du noen råd til meg som jeg kan prøve? (som sinkholdig tannkrem e.l.) burde jeg oppsøke legen min for evaluering? Takk Hilsen mann som er desperat for å få fjernet sin dårlige ånde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307986-halitose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.