frustrertfrue3 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hei. jeg har vært i ett forhold i rundt 3 år nå, og trives veldig godt med sammen med kjæresten min. for 1,5 år siden var jeg utro en gang, men jeg fortalte alt, og vi har kommet over det. over til det vesentlige. i oktober i fjor så var vi på konsert sammen. vi hadde planlagt å dra på byen etterpå, men vi hadde en stor krangel, og jeg dro hjem. han dro på byen. da jeg sjekket mobilen hans ett par dager senere så jeg at han hadde mottatt noen anrop fra ett ukjent nummer. jeg søkte på nettet, fant ut at det var en jente, og fant ut at hun nesten er naboen hans. jeg lot det gå, og noen uker etterpå var vi på forlovelsesfest hos ett vennepar. mobilen min hadde gått tom for batteri, så jeg lånte hans mobil for å ringe ei venninne. mistenksom for at han kanskje hadde pratet mer med denne jenta, sjekket jeg mobilen igjen. da fant jeg en melding der det stod "jeg kommer nå". den var sendt klokken halv ett kvelden før, da jeg var på besøk hos ei venninne. jeg stod ut for å ta en røyk, og han kom ut for å holde meg med selskap. så spurte jeg hva han gjorde kvelden før. nei, han hadde ikke gjort noe spesielt. jeg konfronterte ham med hva som stod på meldingen, og han sa at han ikke visste hvem det var som hadde sendt den. etter ett par minutter kom han frem til at det var ei som hadde vært og sett på bilen han skulle selge, og at han hadde bevis på det, siden søskenbarnet hans var der da. men det han ikke visste var at jeg også så melding fra den jenta som var og så på bila hans. jeg fikk ham til å ringe henne, og han var veldig tydelig nervøs. hun svarte så glad og spurte hvordan det gikk, og han svarte: hvem er du? du er den som var og så på bila mi ikke sant? hun svarte; hæ?, og selv om jeg skulle ha holdt meg, så greide jeg ikke. jeg tok telefonen og spurte hvordan hun kjente typen min. nei, han hadde kjørt henne hjem fra byen svarte hun. så spurte jeg hvorfor hun hadde sendt ham melding halvt ett om natten, og hun sa at hun hadde sendt feil. jeg la på, og jeg og kjæresten min kranglet lenge, før vi dro inn på festen igjen. noen dager senere satt jeg og kjæresten sammen og sjekket mailer og div. ting. da dukket det opp en mail fra facebook om at denne jenta hadde lagt ham til som venn. jeg fikk ham til å godta venneforespørselen, og jeg visste at nå skulle jeg sjekke facebooken hans jevnlig. dagen etterpå var jeg hjemme hos meg, og sjekket den. han hadde fått privat melding fra henne, der det stod følgende: "hei. jeg er alene etter klokken 2230 ikveld, håper du kan komme. jeg savner å kose med deg. neste perioden blir hektisk, så vi får ikke til å møtes på ei stund. klem fra meg." jeg ble forbannet og ringte henne. hun sa at hun hadde sendt på det på kødd, og trodde ikke det ble tatt så alvorlig. jeg snakket lenge med henne, og hun lovte å holde seg unna ham. selv har hun mann og barn. kjæresten min sendte henne en stygg melding der han ba henne holde seg unna, og han sverget til meg å aldri ha kontakt med henne igjen. mye har skjedd, og han nekter fremdeles for utroskap. de begge studerer på samme universitet, og jeg vet de har møttes ved flere anledninger på skolen. jeg går på p-piller, så vi bruker ikke kondomer. jeg vet at når han tar seg en kosestund med seg selv så bruker han av og til kondom for å ikke grise til rundt seg. de begge har flere ganger tatt kontakt med hverandre, og han sletter alltid meldinger. han har byttet alle passord, og har lås på mobilen sin. (fram til for noen dager siden har jeg hatt passordet til onecall.no og hatt oversikt over når han har ringt og sendt meldinger. når jeg har spurt ham om han har snakket med henne, så lyver han. jeg ser det på nettet, men han lyver. han sier det er bedre å lyve enn å havne i kaos for noe som ikke er galt. han forandret passord for noen dager siden på denne siden. han har på nytt og nytt sverget og ikke ha kontakt med henne, men greier ikke å holde det. jeg har flere ganger bett han om å "come clean". han blir sur på meg, og sier at jeg er for sjalu. han sier at han trenger å ha noen vennninner, og det sier jeg at han har rett til - men med alt som har skjedd så greier jeg ikke å akseptere at han skal ha kontakt med henne. sexlysten hans har gått nedover i det siste, og noen ganger under samleie mister han ereksjon, men han påstår det er eksamenstress. igår kveld så var jeg hjemme hos ham, og så tilfeldigvis i skuffen der jeg vet kondomene ligger. en manglet. jeg gikk på kjøkkenet der han satt og spurte om han hadde runket den dagen. ja, sa han. paranoid som jeg er nå, sjekket jeg søppelbøtta etter kondomen eller pakningen. jeg fant ingenting. sjekket skolesekken hans, ingenting. jeg er så frustert, og trenger noen andres råd enn hva mine venninner kan gi meg. de er glade i meg, og ser ting kun fra min side. hva skal jeg gjøre? han vil jo tydeligvis ikke innrømme det! jeg vil være med ham, og jeg tror jeg skal greie å komme over dette, bare han kan være ærlig, å slutte all kontakt med henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308051-han-nekter-for-utroskap-men-bevisene-sier-noe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnea79 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Og hva med stor bokstav etter punktum? ;-) Hadde tenkt å svare på innlegget ditt, men leste de andre svarene du har fått og synes du allerede har fått mange fine råd. Har ingenting å tilføye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308051-han-nekter-for-utroskap-men-bevisene-sier-noe/#findComment-2512719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.