Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sommerkreps

Noen med erfaring med dette? Virket det eller ikke? Hvis det virket, hvor lenge etter sexen startet fødselen? Og hvor langt på vei var du? Jeg er 39+1 i dag og hadde sex i går..har gått til modningsakupunktur noen uker nå og, så tenkte det var verdt å prøve..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308066-sex-for-%C3%A5-sette-igang-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest mora2

Vi hadde masse sex når jeg gikk gravid, to ganger førte det til falsk alarm...Så det er tydelig at det setter i gang noe.

Den dagen jeg fødte, kjente jeg svake murringer i magen..

Jeg nærmest hoppet på Snaxy, og fikk de dråper jeg trengte ;0)

Ikke mange timene etter satt vi med ei lita tulla!

Så ja, jeg tror det funker. Men ikke før kroppen er klar.

Uansett er det jo deilig med sex, så kjør på ;0)

Vi prøvde et par ganger, men det var mye slit til liten nytte:-/ Ser vanligvis ikke på sex som slit altså, men når man er i uke 41, ja, da er det ikke bare bare...!

Men! Vi gikk en laaaaaaaaaaaaaaaaaang tur (ca 3 km, he he) en dag, og neste morgen hadde jeg rier:-)

Men når jeg tenker meg om, så har du vel sansynligvis født alt... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...