Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortvilet78

Hei. Jeg leste nettopp et innlegg fra en annen om hissige utslett på penis. Da jeg leste dette så jeg mange likheter med det jeg har. Jeg har vært hos hudlege og han sa jeg hadde Morbus Reither. Jeg har også gått til en Revmatolog for leddsmerter som de mente kunne ha noe med sykdommen å gjøre. Det begynner som små røde prikker men på kort tid ( bare 1 døgn) så kan det blusse veldig opp. Etter 3 dager er penis hoven, har store røde utslett som svir og klør. De har til og med vesket en del fra de og lukter stramt. Jeg fikk Kortison krem (gr 3) som jeg smører med jevnlig med. Jeg fikk beskjed om at dette ville gi seg etter et halvt år til ett år. Men nå er det snart 2 år og jeg er rimelig lei. Dette har påvirket sexlivet betraktlig. Jeg smører meg 2-3 dager så er den helt som vanlig, men så kommer det raskt tilbake etter bare 2-3 dager igjen, og sånn har jeg holdt på. Jeg tror neppe det kan være godt for kroppen og smøre så mye med kortison som jeg har gjort nå. Jeg er veldig rådvill og engestelig for at dette er noe jeg vil slite med livet ut. Jeg har hatt timer hos hudlege og Revmatolog flere ganger og nå sier hudlegen at jeg fortsatt har Morbus Reither, mens Revmatologen ikke kan se at jeg har noe som skal pekke mot dette. Har du noe nytt og fortelle meg, noen tips eller råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308073-utslett-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...