Gå til innhold

Kjøkken og bad.

Anbefalte innlegg

Gjest ikea uten tvil

Man kan jo ha både kolonialskuffer OG overskap. Er det underskap du mener?

Nei, ikke overskap i det hele tatt :)

Da jeg hadde tegnet kjøkkenet vårt og vi var inn å skulle bestille det, så sa jeg at jeg måtte ha hjelp til å plassere overskapene, fikk det liksom ikke til i forhold til komfyr, vinder, hjørnet på kjøkkenet osv. Så spurte de om jeg virkelig måtte ha overskap, gammel vane vond å vende, et kjøkken skal liksom ha overskap :).

Ser jo nå hvor mye enklere det er å finne ting i skuffene istedenfor bakerst i den øverste hylla i overskapet, om du skjønner. Nå slipper den minste i huset å dra fram stolen å krabbe oppå den for å hente seg en melkeglass o.l., bare drar ut skuffen så finner hun det hun trenger. Kjøkkenet vårt virker ikke så kompakt lenger heller :).

Selvfølgelig går det an å ha overskap, ville bare poengtere hvor kjekke kollonialskuffene er :)

Fortsetter under...

Gjest Rafens

Kjøkken; Ikea uten tvil !!! Er så fornøyd med kjøkkenet mitt, et tips om du har plass, kutt ut overskap, velg KUN kollonialskuffer, vi har valgt det, og jeg kan ikke få fullrost det !!!

Bad; tja ..... vi har nytt bad også, kjøpte Foss-baderomsinnredning ....... kjøkkeninnredningen vår kom på 45.000,- ferdig tilkjørt inkl. benkeplaten ...... baderomsinnredningen kom på 31.000,- ....... mye mer tilpassninger med denne enn kjøkkeninnredningen, den var bare "smakk-smakk", mens badet var verre .......

Hæ? Ikke overskap? Har dere servise, glass o.l i kolonialskuffer?

Gjest D*lilith

Ja, eg fikk nett tilbud fra snekker på restaurering (og en utviding på ca. 2 kvadrat) av mitt lille bad på 3,5 kvadrat på kroner 106 000.- eksklusiv (!) baderomsinnredning/rørleggerarbeid og elektroarbeid med materiell.

Så det blir fort mye penger.

Må du ta begge rommene _nå_da, eller kan dere vente med det ene i noen år?

Jammen er det dyrt...

Jo kan jo vente med badet da,det ser ikke så gale ut da,får vel ta en ting av gangen ja.

Gjest D*lilith

Kjøkken; Ikea uten tvil !!! Er så fornøyd med kjøkkenet mitt, et tips om du har plass, kutt ut overskap, velg KUN kollonialskuffer, vi har valgt det, og jeg kan ikke få fullrost det !!!

Bad; tja ..... vi har nytt bad også, kjøpte Foss-baderomsinnredning ....... kjøkkeninnredningen vår kom på 45.000,- ferdig tilkjørt inkl. benkeplaten ...... baderomsinnredningen kom på 31.000,- ....... mye mer tilpassninger med denne enn kjøkkeninnredningen, den var bare "smakk-smakk", mens badet var verre .......

Hørtes bra ut,prisen var jo overkommelig også : )

candyqueen_83

Nei, ikke overskap i det hele tatt :)

Da jeg hadde tegnet kjøkkenet vårt og vi var inn å skulle bestille det, så sa jeg at jeg måtte ha hjelp til å plassere overskapene, fikk det liksom ikke til i forhold til komfyr, vinder, hjørnet på kjøkkenet osv. Så spurte de om jeg virkelig måtte ha overskap, gammel vane vond å vende, et kjøkken skal liksom ha overskap :).

Ser jo nå hvor mye enklere det er å finne ting i skuffene istedenfor bakerst i den øverste hylla i overskapet, om du skjønner. Nå slipper den minste i huset å dra fram stolen å krabbe oppå den for å hente seg en melkeglass o.l., bare drar ut skuffen så finner hun det hun trenger. Kjøkkenet vårt virker ikke så kompakt lenger heller :).

Selvfølgelig går det an å ha overskap, ville bare poengtere hvor kjekke kollonialskuffene er :)

Vi har kolonialskuffer , men må også ha overskap for å få plass til alt.

Annonse

Gjest ikea uten tvil

Vi har kolonialskuffer , men må også ha overskap for å få plass til alt.

Vi har et stort kjøkken, har totalt 12 stk (altså 4 seksjoner) 80 cm brede skuffer under kjøkkenbenken + at vi har en stor øy hvor vi har hele 18 (6 seksjoner, 3 på hver side) 60 cm brede skuffer. Har i tillegg et høyskap + et "vitrineskap" som står oppå kjøkkenbenken til taket med finservicet inni, og altså ingen overskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...