Gå til innhold

amming og håravfall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er ammingen sin feil at du mister hår. Tilnærmet alle gravide opplever at de nesten ikke mister hår, inntil etter fødselen hvor man plutselig mister mye.

Om du har langt hår, så hadde jeg vurdert å klippe det kort for en periode. Hårene vil mistes allikevel, men da virker det mindre dramatisk og ser kanskje litt penere ut :)

Jeg mistet litt under graviditeten, den lille stunden jeg ammet mistet jeg en god del hår. Det var mest fremme i hårfestet. Begynner å komme ut nå. Ser ikke særlig fint ut. Kan ikke gå med håret i strikk uten å ha noe av det nede. Men bryr meg ikke så altfor mye. De fleste mødre ser slik ut :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...