Gjest -redd for at det er noe farlig :( Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 For 14 dager siden fikk jeg hjernehinnebetennelse forårsaket av vorus på hjernehinnen. Etter 5 dager fikk jeg plutselig voldsom øresus. På det ene øret hylte det og suste, mens det på det andre øret knitret veldig. Knitringen er nå borte, men det hyler og suser fortsatt i begge ørene. Det er veldig irriterende og ødelegger hverdagen. Skal til legen på torsdag for å sjekke. Noen som vet hva dette kan komme av? Har aldri vært plaget av øresus før, har ikke vært utsatt for høy lyd og har heller ikke vært forkjølet i det siste. Må legge til at det føles som om det er litt trykk inni hodet mitt, for det kjennes ut som om noe vil presse tennene ut... Har litt hovne kjertler rundt ørene og på halsen. Tror dere det kan vere noe farlig?? Litt bekymret! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308240-hjelp-plutselig-voldsom-%C3%B8resus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.