Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har fått brev fra min fastlege ang blodprøver. De viser seg å være utenfor normal verdi. De trenger derfor å kontrollere de. Men det er ikke grunn til å frykte alvorlig sykdom står det. Men det kan jo være at de ikke ser det før prøvene er kontrollert? Jeg er litt overvektig rundt maven og har fått beskjed om å gå turer. Jeg har også et dårlig kosthold. Der jeg gjerne drikker iskaffe i stedet for å spise. Jeg har også tatt noe som heter melatonan, men er redd for andre ting som kan være alvorlige som feks hiv. Hva kan grunnen være for at man er utenfor normal verdien? Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308244-utenfor-normalverdi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

som bareentanke skriver her, så er det umulig å gi noe godt svar når du ikke opplyser om hvilke prøver som er tatt.

Når det gjelder din frykt for HIV, så står det jo i brevet ditt at det ikke er grunn til å frykte alvorlig sykdom. HIV går jo under kategorien alvorlig sykdom, så ang. det så kan du bare slappe helt av.

Om du ønsker bedre svar ang. prøvene, så er det best at du opplyser hvilke prøver som er tatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308244-utenfor-normalverdi/#findComment-2508672
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...