Gå til innhold

Utro gjentatte ganger på seminar II - Din erf.?

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke enig i at det kun er forloveden som har oppført seg bedritent mot "stine i pine". Har man virkelig ansvars-fraskrivelse, mener du, dersom man har lyst å forføre en opptatt mann, ja, så velbekomme? Hæh? Hva slags idiot er det?

dama har da sannelig også oppført seg bedritent, hun har jo gått med på at forloveden skal knuse sin kjære med utroskap. Hun KUNNE valgt å si "du, dette kan vi ikke gjøre, du er jo forlovet!"

Nei, hun andre damen har ingen ansvarsfraskrivelse what so ever! Jeg hadde definitvt sagt dette til mannen hennes. Hevn? Kanskje litt ..men mer en konsekvens for handlingene! Møkka folk som holder på slik og ødelegger forhold!

''Hun KUNNE valgt å si "du, dette kan vi ikke gjøre, du er jo forlovet!"''

Aller helst burde hun ha sagt "du, dette kan vi ikke gjøre, for jeg er jo gift"

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Jeg er ikke enig i at det kun er forloveden som har oppført seg bedritent mot "stine i pine". Har man virkelig ansvars-fraskrivelse, mener du, dersom man har lyst å forføre en opptatt mann, ja, så velbekomme? Hæh? Hva slags idiot er det?

dama har da sannelig også oppført seg bedritent, hun har jo gått med på at forloveden skal knuse sin kjære med utroskap. Hun KUNNE valgt å si "du, dette kan vi ikke gjøre, du er jo forlovet!"

Nei, hun andre damen har ingen ansvarsfraskrivelse what so ever! Jeg hadde definitvt sagt dette til mannen hennes. Hevn? Kanskje litt ..men mer en konsekvens for handlingene! Møkka folk som holder på slik og ødelegger forhold!

Jeg mener at en mann ikke "lar seg forføre" hvis han i utgangspunktet er bestemt på å være tro mot sin kjære, ergo er det ham som har oppført seg meget dårlig mot sin forlovede.

Den andre damen har oppført seg like dårlig overfor sin ektemann, men det var jo ikke det historien handlet om.

Hilsen

Jeg er enig med de andre som sier at du ikke burde si det. Det er ikke din sak å si dette til den bedratte mannen. Jeg skjønner ditt behov for hevn, men det hjelper vel heller sjelden på følelsene dine...

Ditt forhold er til din mann, og det er hans ansvar å være trofast mot deg. Å sladre til hennes mann, hjelper ikke på det grunnleggende her, at din mann ikke har vært (er) trofast. Du risikerer heller å heve konfliktnivået vesentlig...

Gjest Thea89

Hva tenker du at man oppnår med det da? Tror du han blir glad for å høre det? "Hvordan kona hans holder på" - hva om det er mannen til hun som skriver her som er skyld i alt?

han har ingen skyld. men om kjæresten min var utro og ikke sa det til meg,

hadde jeg vært takknemlig om noen hadde sagt det til meg.

Annonse

Jeg er enig med de andre som sier at du ikke burde si det. Det er ikke din sak å si dette til den bedratte mannen. Jeg skjønner ditt behov for hevn, men det hjelper vel heller sjelden på følelsene dine...

Ditt forhold er til din mann, og det er hans ansvar å være trofast mot deg. Å sladre til hennes mann, hjelper ikke på det grunnleggende her, at din mann ikke har vært (er) trofast. Du risikerer heller å heve konfliktnivået vesentlig...

Heve konflikt nivået, kan den heves mer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...