Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 19 år og har vært sammen med en annen jente i snart to år nå. Værken jeg eller henne får orgasme når vi har sex, men det er ingen som helt tør å tillstå det før den andre kommer med det. Den første bekreftelsen var for ikke så altfor lenge siden. Hun liker ikke å ta på seg selv eller onanere for å si det sånn, og egentlig ikke jeg heller. Eneste gangen jeg virkelig får orgasme er når jeg bruker vibratoren, men hun får det ikke til å funke med den heller. Eneste forklaringen jeg har fått er at hun ikke klarer å slappe av, og jeg har prøvd forskjellige ting som kan få henne til å slappe litt bedre av men hun gir opp. Og med meg så blir jeg tent i starten når vi har lyst på hverandre men på en eller annen måte går denne lysten bort etter en stund når vi har hatt sex. Og jeg er utrolig redd for selv at jeg skal bruke for lang tid før jeg får en orgasme for henne, og det stresser meg ganske mye. Men jeg får ikke orgasme av meg selv heller under onani alene uten vibratoren. Jeg lurer på om det er noe vi kan gjøre? Noen forslag? For vi liker begge sex, og begge vil gjøre at den andre har det bra, men det virker som det stopper....Begynner å lure på om det er noe galt med oss begge?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308356-f%C3%A5r-ikke-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Hun liker ikke å ta på seg selv eller onanere for å si det sånn, og egentlig ikke jeg heller.''

Personlig tror jeg det kan være vanskelig å få noen til å slappe nok av om andre tar på de, om de ikke en gang liker å ta på seg selv.... Tror nok dere begge hadde hatt mye glede av å utforske egne kropper i eget selskap, bli trygge på dere selv og hva dere liker. Da er det lettere å ta dette med når dere er sammen.

Så lenge dere knapt vet hva dere selv liker og trenger for å oppnå orgasme, er det nok heller ikke så lett for den andre å vite hva som må til.

Hvis dere ikke liker å ta på dere selv, så skjønner jeg nesten ikke at dere kan forvente å få orgasme når dere er sammen heller. Det første kriteriet for å ha god sex og oppnå orgamse er jo at man er tilfreds med sin egen kropp, tør å utfolde seg og ikke minst vet selv hva som skal til for å oppnå klimaks.

Hvis dere ikke vet hvordan dere selv skal få orgasme hvordan skal da andre vite det?

Annonse

I mange år var den eneste måten jeg fikk orgasme på at jeg var alene og onanerte. Hadde ikke sjans til å få det til sammen med noen andre.

Så mitt råd er at dere koser dere litt hver for dere. Dere må selv bli kjent med deres egne kropper, finne ut hva det er som funker og hva som ikke funker når det kommer til tenning og orgasme.

Ved å være alene har dere heller ikke noe tidspress ;)

Bruk gjerne hjelpemidler som vibratorer, lesestoff osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...