Gjest frustrert og forvirret... Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jenta mi har for tiden mye kontakt med en gutt hun jobber med, og siden hun hadde sex med en gutt selv om hun sa hun er helt lesbisk og hun elsket meg skjønner jeg ikke helt det. Uansett så er jeg usikker på om dette kan føre til noe selv om hun sier det ikke er noe mellom dem, men dette sa hun ang den andre gutten hun endte opp med å ha sex med... Og han sender meldinger til henne hele tiden og kaller henne sweetheart og ringer henne midt på natten. Hun skjønner ikke min sjalusi og prøver å stenge meg ute fra å føle noe om det, og når vi først prater om det får hun meg til å føle meg skyldig... Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Alt som har skjedd i dette forholdet har ødelagt min tillit og jeg har ikke fått møtt denne gutten ordentlig enda heller. Og jeg blir enda mer usikker når hun skal ut med de fra jobben. Også av denne grunnen til at alle liker henne på en eller annen måte. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke kan ha jenta mi for meg selv og at ingen kan respektere at vi har ett forhold, og at de ikke kan gå rundt sånn som de gjør og tro de kan få hva det enn er de vil ha. Dette gjør meg fortvilet og jeg blir det hver dag over dette siden jeg vet hun ser han hele tiden, jeg kjenner også irritasjonen vokse når jeg ser hun snakke til han... Vet det kanskje høres dumt ut men etter det utroskapet hennes tidligere med min venninne så vet jeg ikke lenger hva det er jeg skal ta meg til. Plutselig har alt blitt så komplisert og jeg kan ikke si at en hel dag har jeg hatt det bra engang. Da tror jeg nesten vi hadde måtte dratt på månen for å unngå alt og vært der noen år.... Jeg blir så usikker og til og med alle følelsene mine stenges inne pga dette med denne jenta siden hun får meg til å stenge inne sjalusien. Er dette normalt? Burde jeg gjøre noe? Noen råd til hva som kan gjøres? For jeg begynner å bli redd for meg selv. Og en god venninne av meg som jeg prater en del med ser at jeg ikke har det bra og hun hører det på meg. Dette sier alle...Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.Jeg vil ikke ødelegge dette forholdet pga at jeg er usikker og ikke kan stole på henne og føler meg tilside satt under hver omstendighet...Håper på noen bra svar som kan få meg til å tenke litt annerledes enn det jeg gjør nå. Setter stor pris på det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308364-f%C3%B8ler-meg-tilside-satt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er ikke andre mennesker som er problemet, det er kjæresten din.. Enten er man i forhold, eller så er man ikke det, det hele er veldig enkelt (i mine øyne!), elsker man noen driver man ikke på med andre mennesker. Om jeg var deg ville jeg konfrontert henne med det, sagt at dette gidder jeg bare ikke å finne meg i og at jeg er faktisk verdt mer. Og så ville jeg gått ut å tatt meg en kaffe. Livet er for kort til å kastes bort på mennesker som har en hang til drama. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308364-f%C3%B8ler-meg-tilside-satt/#findComment-2509931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.