Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har vært på tidlig nultralyd pga blødninger. kunne ikke finne noe foster men det var en fostervannshule,kunne også ved undersøkelse kjenne at jeg var bløt? Kan dette bety svangerskap utenfor livmoren hvis det er fostervann i livmoren eller er det mest sannsynlig abort eller kan jeg forsatt håpe på at barnet mitt er bare litt sjenert.har litt rar følelse bak i ryggen det er ikke vondt ,sitter ganske høyt over hofte kammen. Skal til ny ultralyd om noen dager,vil bare være litt forberedt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30841-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det er ikke så lett å si når jeg ikke vet hvor mange uker du formodentlig er på vei. Likevel kan man bruke som rettesnor, noe av det man vanligvis forventer å finne. Ved 7 ukers svangerskap, forventer man å finne et lite foster inni plommesekken med et bankende hjerte. Ved 6 uker kan man ikke se hjertet, men man kan se at det er et lite foster inne i denne sekken. Blødninger så tidlig i svangerskapet behøver ikke bety at det er noe galt på gang, heller ikke slikt ubehag som du beskriver at du har bak i ryggen. Det kan selvfølgelig være tegn på en begynnende abort, men er overhodet ikke den mest sansynlige utgangen. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30841-bl%C3%B8dninger/#findComment-122947
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...