Gå til innhold

I disse svigermor-tider... (langt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

26

• PieLill

18

• Persille1365381127

3

• Shadow 650

2

Hva med å droppe all fortrolighet og heller kjøre en faktalinje?

Vi kan møtes i parken fra klokken fem til syv på tirsdag. Passer ikke det? Beklager. Det er det eneste tidspunktet som funker for oss. En annen gang kanskje...

Ikke sett deg i situasjoner der du på en eller annen måte ber om hennes aksept eller anerkjennelse. Dette er ikke et forsoningtsopplegg, men en maktkamp. Enten du liker det eller ikke.

Ikke be henne akseptere eller forstå din linje og dine valg. _Kjør_ din linje og dine valg helt uavhengig av henne og sørg for at hun ikke kan forkludre noe. Sannsynligvis vil du få et bedre forhold til henne på den måten.

Tren dine kynisme og arrogansemuskler!

mvh

*nikker* Ok, jeg går for det. Jeg tror du og Liza har rett, en fortrolig samtale vil nok mest sannsynlig ha lite for seg i dette tilfellet. Jeg får bare svelge alle mine medmenneskelige norsklærte egenskaper og være som henne ;)

Gjest Liza i London

Hva med å droppe all fortrolighet og heller kjøre en faktalinje?

Vi kan møtes i parken fra klokken fem til syv på tirsdag. Passer ikke det? Beklager. Det er det eneste tidspunktet som funker for oss. En annen gang kanskje...

Ikke sett deg i situasjoner der du på en eller annen måte ber om hennes aksept eller anerkjennelse. Dette er ikke et forsoningtsopplegg, men en maktkamp. Enten du liker det eller ikke.

Ikke be henne akseptere eller forstå din linje og dine valg. _Kjør_ din linje og dine valg helt uavhengig av henne og sørg for at hun ikke kan forkludre noe. Sannsynligvis vil du få et bedre forhold til henne på den måten.

Tren dine kynisme og arrogansemuskler!

mvh

Er du sikker på at du ikke har britiske gener? LOL

Gjest Liza i London

*nikker* Ok, jeg går for det. Jeg tror du og Liza har rett, en fortrolig samtale vil nok mest sannsynlig ha lite for seg i dette tilfellet. Jeg får bare svelge alle mine medmenneskelige norsklærte egenskaper og være som henne ;)

Og hun kan være et glimrende øvelsesobjekt for sønnen din før han begynner på skolen

Annonse

Gjest Liza i London

Haha. Vel, hun har hatt motsatt effekt på sønnen sin. Han lyver i enhver situasjon som er småubehagelig og er generelt ganske pysete ;)

ja, men det er stor forskjell på en slik mor og en fjernere bestemor som ikke får innvirkning på utviklingen hans

Åå, da nærmer du deg mitt favorittområde.......har mye slekt og glade minner fra S-set

Jeg er veldig glad i hele området, selv om jeg ikke har vært akkurat i Sb :) Portsmouth kan jeg riktignok styre meg for, men når vi bodde der var vi inngjerdet fullstendig og slapp å se byen i det hele tatt med mindre vi virkelig ville ;)

Annonse

Gjest Liza i London

Jeg er veldig glad i hele området, selv om jeg ikke har vært akkurat i Sb :) Portsmouth kan jeg riktignok styre meg for, men når vi bodde der var vi inngjerdet fullstendig og slapp å se byen i det hele tatt med mindre vi virkelig ville ;)

Velkommen ialle fall :)

Det er et glimrende sted å bo....selv om jeg kanskje ikke har virket slik i disse innleggene

Vel, det er positive og negative sider ved ethvert land. Jeg er villig til å flytte dit kun så jeg kan gå på Tesco regelmessig ;)

Jeg er forøvrig veldig glad i mange av menneskene der, selv om noen er tildels håpløse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...