Gå til innhold

å være forelsket i en man ikke kan få

Anbefalte innlegg

Gjest sliter og har det vondt

Det er så vondt!

Har andre det på samme måten? Jeg har vært glad i en annen i flere år, og jeg kan ikke få ham. Jeg har vært i et forhold men det er nå slutt. Den andre er også glad i meg, men han velger familie (selvsagt) og det han har selv om forholdet ikke er perfekt.

Hvordan kan jeg komme videre?

Fortsetter under...

Gjest I have been there too... and still is...

Jeg har vært forelsket i en på jobben i to år snart nå, og det går IKKE over..

Det er noe jeg må leve med!!! Jeg elsker ham, men når han har fam. er det sånn det er..

Gjest sliter også

Ja jeg er i samme situasjon som deg. Det har vart i 10 år nå, og har overlevd 4 unger (tilsammen) og div kneiker og adskillelser.

Jeg prøver enda å overbevise meg selv om at jeg har det best nå, og at jeg ikke skal bryte ut av et rolig og godt ekteskap for å få den store forelskelsen. Han har nemlig etablert familie selv også, og er ikke interessert i meg lengre (så vidt jeg vet)

tzatziki1365380058

Jeg har vært forelsket i en på jobben i to år snart nå, og det går IKKE over..

Det er noe jeg må leve med!!! Jeg elsker ham, men når han har fam. er det sånn det er..

Bytt jobb!

Det høres kynisk ut, men det er den eneste løsningen. Få avstand til objektet.

Det er nok sikkert ikke bare du som har det vondt, sikker sikkert en annen halvdel av han og har det like vondt!

Som man reder ligger man, sånn er det bare

Hva mener du?

Jeg vet at han også har det vondt, men samtidig tenker han på barna og det han har sammen med familien. Så han velger bort følelsene sine for meg og det vi kunne hatt sammen, det er ikke godt å tenke på.

Annonse

Gjest togli

Hva mener du?

Jeg vet at han også har det vondt, men samtidig tenker han på barna og det han har sammen med familien. Så han velger bort følelsene sine for meg og det vi kunne hatt sammen, det er ikke godt å tenke på.

Hvis følelsene hans for deg hadde vært sterke nok og følelsene for kona hadde vært helt borte, så hadde han nok valgt å gå ut av ekteskapet. Det er klart det er mer spennende med et nytt og friskt forhold enn det forholdet man har hatt i mange år. Det betyr uansett ikke at han ikke elsker kona si.

Det beste du kan gjøre er å holde deg unna ham og leve livet som best du kan :)

Hvis følelsene hans for deg hadde vært sterke nok og følelsene for kona hadde vært helt borte, så hadde han nok valgt å gå ut av ekteskapet. Det er klart det er mer spennende med et nytt og friskt forhold enn det forholdet man har hatt i mange år. Det betyr uansett ikke at han ikke elsker kona si.

Det beste du kan gjøre er å holde deg unna ham og leve livet som best du kan :)

Han er min beste venn, så derfor er det ikke lett å være uten ham.

Gjest togli

Han er min beste venn, så derfor er det ikke lett å være uten ham.

Ja, da er det ikke så enkelt... Jeg tror allikevel det er nødvendig å få ham fysisk på avstand for å kunne gå videre i livet. Du vil vel ikke kaste bort dyrebare år av livet på en du ikke kan få?

Ja, da er det ikke så enkelt... Jeg tror allikevel det er nødvendig å få ham fysisk på avstand for å kunne gå videre i livet. Du vil vel ikke kaste bort dyrebare år av livet på en du ikke kan få?

De øyeblikkene vi har sammen er de beste jeg har.

Annonse

Gjest togli

De øyeblikkene vi har sammen er de beste jeg har.

Men hva er det du ønsker? Å leve et liv som singel fordi du ikke kan få den du vil ha? Eller vil du leve et liv og se på alle mulighetene som finnes akkurat for deg? Det er dette du må finne ut av...

Hei,du som sliter og har det vont.Jeg hvet at for at du skal komme videre må du BESTEMME deg for det, du må ville nok!Livet består av valg,jeg mener at du skal respektere at han har valgt sin familie og tryggheten med kona.Ta vare på deg selv,aksepter tingene som de er,ta vare på minnene, gråt og le, se framover og tenk at Du FORTJENER en mann som virkelig VIL ha DEG!.Bli litt sint på han også, og ikke bare rosemale alt ved han..Jeg har selv vært igjennom det verste følelsemessige helvete, og det er stadig etterdønninger i hjertet mitt, men husker stadig på de tre TTT = Ting Tar Tid. Og jeg hadde mye glede av, da det var som verst, å bruke penger på alt mulig s jeg ville ha, velvære,klær o.l..shopping hjelper det mener også psykologene!!

Ja,ja livet er her og nå og livet er mye mere enn bare menn...en mann...

prøv i alle fall å være litt selvopptatt og unn deg ALT du kan får og vil ha!! men, ikke han da....Glem den tanken, ikke bruk mere tid på grublerier, kom deg ut og mor deg!!

Milla

Ja, veldig hardt altså. Kjør på og gi kjærligheten en sjanse. Hvis det likevel ikke nytter, har du ihvertfall gjort det du kan.

Dette var en ganske ugjennomtenkt og egoistisk råd, synes jeg...

Mannen har familie, kone og barn, og han har gjort sitt valg ved å være hos dem.

Det er m.a.o. mange flere personers ve og vel som skal tas hensyn til, enn bare trådstarters egen "lykke."

Ved å legge seg etter ham under slike omstendigheter, vil hun enten oppnå å dumme seg ut som den "desperate dama som ikke tar nei for et nei" Og om hun skulle klare å få ham til å ombestemme seg, vil hun være direkte årsak til å splitte en familie og ødelegge et ekteskap!

Nei, av og til er man nok best tjent med å bruke fornuften, og innse at enkelte forhold ikke er "liv laga"

Man kan dessverre ikke alltid få alt man vil ha...

Gjest prøv

Dette var en ganske ugjennomtenkt og egoistisk råd, synes jeg...

Mannen har familie, kone og barn, og han har gjort sitt valg ved å være hos dem.

Det er m.a.o. mange flere personers ve og vel som skal tas hensyn til, enn bare trådstarters egen "lykke."

Ved å legge seg etter ham under slike omstendigheter, vil hun enten oppnå å dumme seg ut som den "desperate dama som ikke tar nei for et nei" Og om hun skulle klare å få ham til å ombestemme seg, vil hun være direkte årsak til å splitte en familie og ødelegge et ekteskap!

Nei, av og til er man nok best tjent med å bruke fornuften, og innse at enkelte forhold ikke er "liv laga"

Man kan dessverre ikke alltid få alt man vil ha...

Ikke mange får den man vil ha ved å stå med lua i hånda og vente på tur. Kjærlighet kan være en hard kampsport. Får hun et endelig nei etter å ha prøvd, er det hele over og lettere å legge bak seg.

Ikke mange får den man vil ha ved å stå med lua i hånda og vente på tur. Kjærlighet kan være en hard kampsport. Får hun et endelig nei etter å ha prøvd, er det hele over og lettere å legge bak seg.

Hun skriver at "han er glad i henne også, men velger familien".

Ergo regner jeg med at det har vært en dialog mellom dem, og at det har blitt gjort noen vurderinger allerede, men at han har valgt sin familie.

Og dette valget bør hun respektere!

Hun skriver at "han er glad i henne også, men velger familien".

Ergo regner jeg med at det har vært en dialog mellom dem, og at det har blitt gjort noen vurderinger allerede, men at han har valgt sin familie.

Og dette valget bør hun respektere!

Ja, jeg vet det. Men han er litt fram og tilbake alikevel, og uten at jeg sier for mye så har han det ikke så bra der han er nå. Og det er vanskelig når han vi er forelsket og prøver å holde oss borte fra hverandre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...