Gjest nobody12345 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei! Jeg er 28 år og har i de siste 2 årene begynt mistet hår på toppen av hodet. Jeg klipper håret veldig kort, og foreløpig har jeg ikke mistet "skjemmende" mye. De hårene jeg har igjen er en blanding av tykke normale hår, og tynne hår. Jeg har ikke vært hos lege, men jeg regner med at dette skyldes arvelig hårtap? Det jeg i den siste tiden har merket, er derimot at jeg mister hårrøtter. Noen hårrøtter har kun ett hår, og noen har flere hår. Det virker som at de faller ut dersom jeg klør meg i hodebunnen. Hvis man mister hårrøtter, blir disse erstattet av nye? Er litt engstelig for akkurat dette. Er det normalt å miste hele hårsekker ved arvelig hårtap, eller kan dette skyldes andre ting? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308433-mister-h%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.