Gå til innhold

Hva er alderen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• morsan

7

• AneM1365380603

6

• Persille1365381127

6

fei1365380229

Takketakk! :o) Hadde en finfin dag i går og aller mest varmet det at sjefen hadde stelt i stand en kjempekoselig kakelunsj på jobben med 3 eks-kolleger som kom uten at jeg visste det! Det var såååå koselig! Gave og greier fikk jeg også! :o)))

Og så kjæreste-middag på hans regning om ettermiddagen da. Koooos ja! :o)

Familie-kake-selskap for 22 stk i helga...

Hørtes veldig hyggelig ut. Ellers så pleier det jo bare å være 50 og 60 års dagene som blir feiret i jobbsammenheng, og det syns jeg er litt dårlig gjort :-).

Jeg driver og kommer med små stikk hele tiden til min mann om alt han kan overraske meg med, men det blir nok ikke noe av, han må diskutere alt med meg før han tar beslutninger. Men, det hadde vært litt spennende med en overraskelsestur for en gangs skyld.

Annonse

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213291691' post='3898312]

Grattis med vel overstått! Vanket det en ekstra overraskelse, eller? Jeg har vært svært lite innom dol i det siste - det kjer jo faktisk mer i RL ;D

*Hehe* Niks, ingen ekstra små overraskelser. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...