Gjest hva skal jeg gjøre med dette? Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hadde meniskskade som jeg fikk operert for ca 2 år siden. De fjernet da en del av menisken. Etter denne operasjonen hadde jeg ett fall, og fikk på nytt smerter i kneet. Var til ny MR-undersøkelse som viste brist i resten av menisken som var igjen. Var hos ortoped som sa de helst ikke ville operere bort resten av menisken da den har en funksjon. Sa at de var redd for at jeg kunne få artrose. Har ikke vært kjempeplaget med smerter i året som har gått, bare av og til. Men den siste tiden har jeg blitt fryktelig plaget igjen, og får ikke sove om natten da jeg har vondt. Hvorfor er det så vondt å ha vondt i menisken? Hva kan egentlig gjøre, må jeg leve med smerter siden ortopeden sa de helst ikke ville operere? Er ikke så glad i å spise smertestillende heller? Har noen erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308556-ny-meniskskade-hva-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.