Gå til innhold

Utroskap der den ene er kronisk syk

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Jeg kjenner ei som har MS, og det eneste hun klarer å gjøre selv, er å tygge og svelge, pluss snakke. Ikke klø seg på nesen, ikke stelle seg selv på noe som helst vis, ikke slå på tv eller sette på musikk.

Hun er 100% pleietrengende, og i tillegg har det preget henne mentalt.

Sex kan overhodet ikke være noe tema hos henne og mannen i alle fall. Han vil aldri finne på å være utro heller, bare så det er sagt.

Men det finnes helt klart tilstander som er så alvorlige at sex overhodet ikke er aktuelt.

Da synes jeg at det må kunne vises forståelse om den andre i forholdet trenger en kjæreste. Da har man jo på mange måter ikke det hjemme lenger.

Heldigvis er folk forskjellige, ikke alle føler at de trenger noen å ha sex med, men hvis man trenger det og ikke holder ut et helt liv uten, så synes jeg man bør møte dem med forståelse. De dette gjelder har det tøft nok med å finne løsninger i livet som de har det.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...