Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

For ca 1 mnd siden tok jeg andre pille for jeg trodde jeg hadde glemt en p-pille.1 mens fikk jeg til vanlig tid.Men jeg fikk beskjed at jeg måtte ta en grav-test ca 3 uker etter for å være sikker.Jeg tok den 7 dager før mensen,men så ombestemte jeg meg og fortsatte to dager til på de gule-pillene.Det sto at tok men testen 7 dager før var den90% sikker.Nå tok jeg den jo 8-9 dager før da.HVor sikker er den da?Den viste klart at jeg ikke var gravid.Kan jeg stole på det da?

Jeg er litt usikker for jeg har gått opp 3 kilo og fått en sånn rar blødning som du sa man kunne se hos folk som var gravide.Husker desverre ikke hva det het.

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30859-hvor-sikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...