Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bloodymary

Har ikke hatt mensen på flere år pga hormonspiral. Har nå min andre spiral, hatt denne i to år. Begynte å blø forrige lørdag, helt rødt, rent, "ferskt" blod. Trodde først det var mensen, men tviler mer og mer på det nå. Synes dessuten å huske at mensblod er litt mer brunaktig og ikke fult å "rent"? Hvordan er det hos dere? Tips til hva det kan være slags blødning jeg har fått?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308592-farge-p%C3%A5-mensblod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fjollete kommentar

Ingen som orker å svare?

Nei det er vel slik det er her hvis amn er anonym og ikke med i "gjengen"...

For en fjollete kommentar! Jeg la tilfeldigvis merke til innlegget ditt fordi det er sent og lite nye på 100 nyeste. Bare så du vet det, så er det ikke alle som klikker seg inn på gynekologiforum. Legg heller viktige spørsmål på åpent neste gang.

Men uansett så er det vel heller begrenset interesse for å diskutere mensblodets farge, men for meg kan det være både brunlig og mer ordentlig rødt. Kommer an på.

Kanskje du kan prøve å søke opp informasjon om temaet på google.com?

Ingen som orker å svare?

Nei det er vel slik det er her hvis amn er anonym og ikke med i "gjengen"...

Hvordan skal vi vite hva slags blødning du har fått?

Mensblod kan vel variere fra friskt rødt til mer brunlig alt etter hvor langt i syklusen man er. Sannsynligvis er det nok mensen du har fått. Jeg fikk i alle fall en ekstrem mens i noen dager etter at jeg fjernet hormonspiralen, husker ikke om fargen var annerledes enn vanlig da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...