Gå til innhold

Er det veldig dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym i dag ja

Meg og samboeren har vært sammen i 9 år og det er kun han jeg har vært sammen med ( var 15 år da vi ble sammen).

En kompis ( som er sammen med en venninne av meg ) har veldig lyst å ha et forhold på si.. Eller ihvertfall kose oss litt sammen. Damen hans ( som er min venninne ) e for et litt åpent forhold og mener det er lov å flørte, kysse, kose osv med andre bare man ikke får følelser for den andre. men jeg er litt usikker. jeg har veldig lyst siden jeg kun har hatt min nåværende kjæreste og har lyst å oppleve litt mere i mitt liv en kun en sexpartner..

får sikkert mange reaksjoner no, men jeg må bare høre hva andre mener, er det veldig dårlig gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308701-er-det-veldig-d%C3%A5rlig-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det egentlig veldig mange ting å svare og gi råd på, men til spørsmålet ditt: Selvfølgelig er det dårlig gjort! Det tror jeg du vet svaret på selv også! Tenk konsekvenser før handling her, både når det gjelder forholdet til din samboer, din venninne og forholdet til din venninne!

Annonse

Persille1365381127

Det er ikke dårlig gjort om kjæresten din synes det er helt greit.

Så - spør ham. Om han synes det er greit at du koser, kysser, kliner (eller hva det er du ser for deg) med andre - så er det jo helt greit. Men da må det selvfølgelig være greit for deg at han gjør det samme med andre jenter.

Om du nå svarer at det kan du ikke spørre om, eller at du vet han ikke vil like det - så vet du jo svaret på det du spør om også.

Verre er det ikke.

Gjest anonym i dag ja

Det er ikke dårlig gjort om kjæresten din synes det er helt greit.

Så - spør ham. Om han synes det er greit at du koser, kysser, kliner (eller hva det er du ser for deg) med andre - så er det jo helt greit. Men da må det selvfølgelig være greit for deg at han gjør det samme med andre jenter.

Om du nå svarer at det kan du ikke spørre om, eller at du vet han ikke vil like det - så vet du jo svaret på det du spør om også.

Verre er det ikke.

skal snakke med han om det =) takk for svar =)

vet at jeg hadde synes at det hadde vært greit at han gjorde det..

Annonse

Gjest Aimabel

hvis dere alle er enige om det så kan jeg ikke se at det er dårlig gjort. Men en ting synes jeg er rart, er det ikke større sjanse for at det kan oppstå følelser? Hva gjør dere da isåfall? Du sier jo at det er ok å kline og kysse så lenge det ikke man får følelser for hverandre, men er det ikke å leve litt farlig når man tøyer grensene slik? Bare lurer jeg :-)

Gjest Klaudia

Er like viktig at du snakker med din venninne om det, som din kjæreste.

"Et litt åpent forhold" med flørting, kos og kyss er jo ikke helt det samme som å ha sex med ham, slik du har planer om? Og hadde hun syntes det var ok at DUsom hennes venninne har sex med kjæresten hennes?

Hadde DU syntes det var ok at venninnen din hadde sex med kjæresten DIN?

Hvis alle virkelig synes dette er helt greit kan dere jo bare byttelåne kjærester..Hehe! Rene swingersklubben!

Er dette IKKE ok for alle parter, så ja, da er det veldig galt. Det vet du selv.

Gjest minnah

Bor dere i by eller bygd/øy/landet? Av fare for å virke litt diskriminerende, gjetter jeg meg til det siste...

i alle dager.. hva er så den store forskjellen i å bo i bygd/på øy og bo på landet? Og hvor stor andel av nordmenn tror du bor landlig til?

Tør jeg tippe at du bor i byen?

Gjest Aimabel

Bor dere i by eller bygd/øy/landet? Av fare for å virke litt diskriminerende, gjetter jeg meg til det siste...

-"Av fare for å virke litt diskriminerende"

Kan det sees på noen annen måte? er enig med deg at det er litt spesielt, skulle tro det finnes nok fisk i havet så man slipper å byttelåne :-) Synes det høres ut som en sak for dr Phil jeg :-)

Gjest tsk tsk

høres ut som en elendig idé. Om du absolutt skal ha sex med andre enn din kjæreste, så hold i det minste fingrene vekk fra kjæresten til din venninne. Kan nesten garantere at det vennskapet vil ryke, uansett hvor mye din venninne måtte "være med på" at du har deg med typen hennes.

Og så bør du selvsagt avklare med kjæresten din om det er greit med han at du kn..... med andre.

Alt annet ville være dårlig gjort ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...