Gå til innhold

Utrolig hva som produseres for salg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tja, noen av oss har bilde av Ari og Martha på do.. ;)

*Fnis* Jeg er på leting etter et sånn dobbeltsides-bilde av krompeparet med barn til å henge på utedoen på hytta. ;o) Men de har visst sluttet å trykke slike nå, da jeg var barn mener jeg å huske at det titt og ofte var slike napp-ut bilder i ukebladene.

Gjest beatatata

*Fnis* Jeg er på leting etter et sånn dobbeltsides-bilde av krompeparet med barn til å henge på utedoen på hytta. ;o) Men de har visst sluttet å trykke slike nå, da jeg var barn mener jeg å huske at det titt og ofte var slike napp-ut bilder i ukebladene.

Ja, det var det :) De kongelige har med rette fått sin kongelige plass på do, her, i allefall ;)

Annonse

He he....

Det der var det noe kjent med, ja. Syns å huske at vi fikk noe slikt til bryllupet for 10 år siden, av noen olde/besteforeldre. De hadde spart lenge og syns det var så veldig fint og flott. Servicet er jo for så vidt ok, men absolutt ikke i vår smak. Og jeg kan garantere: det har aldri vært brukt her hos oss!

Når jeg tenker meg om, så vet jeg faktisk ikke hvor servicet er lagra lenger, heller......

Morsomt å se det igjen.

Det laaaange fatet må til for å få plass til Dianas bukett da......

Men hvorfor ikke? Blomster er jo mye brukt på serviser, og kongelige brudebuketter (brudebuketter generelt) er jo pene.

Men det er ikke det serviset jeg har hjemme nei.........

Se for deg _det_ lange, smale fatet for å få plass til buketten til Mette-Marit, da! :-)

Brudebuketter er jo pene, men jeg personlig ville foretrukket å hatt servise med bilder av markblomster eller noe slikt, hvis jeg først skulle hatt blomsterservise;-)

Se for deg _det_ lange, smale fatet for å få plass til buketten til Mette-Marit, da! :-)

Brudebuketter er jo pene, men jeg personlig ville foretrukket å hatt servise med bilder av markblomster eller noe slikt, hvis jeg først skulle hatt blomsterservise;-)

lurer på hvilke andre "gode ideer" som surrer der ute som forslag til motiv på servise....... finnes sikkert noe ennå mer smakløst enn brudebuketter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...