Gå til innhold

Noen må svare mg, trenger skikkeli noen råd om va jg skal gjøre!!

Anbefalte innlegg

Gjest lei seg

Viste ikke helt hilken forum jeg sku skrive inlegget mitt, så d ble vist her.

Alt er bare så kaos nå for tida og jeg er skikkeli lei meg. Alt er min skyld oxo. Jeg var ute ihelga og ble vist litt for mye påvirka. Hadde d kjempe kozeli hele kvelden, var på tur hjem i 03-tida helt til jeg kom i snakk m en som jeg aldri hadde sett før. Var jo selvfølgeli kozeli å prate m han og han var kjempe grei. Et par år eldre enn meg da.

Her er d "store", d neste jeg vet er at jeg er hjemme hos han og våknet opp morgenen etter i senga hans utn noe klær. Han var å helt naken.

Jeg fikk d sjokket, ante ikke hvor jeg var og husket absolutt ikke hva som hadde skjedd etter vi hadde stått og pratet. Jeg fikk på meg klærne i dn hasten før han våknet og kom meg raskt ut dr fra. Så gikk jeg gråtende hjemover.

Nå er jeg så "redd", vet ikke hva jeg skal gjøre eller noe. D er jo egentli åpenlyst hva som skjedde hos han dn natta så.

Har ikke fortalt dette til noen, er så "redd" og lei meg. Klarer ikke tenke på noe annet.

For hva skal jeg gjøre om jeg er gravid? Kjønnsykdommer?

Føler meg så skitten og ekkel.

Hater meg selv og syns jeg er så lite verd nå.

Ser ikke vitsen med livet nå!!

Håper at noen har noen råd om hva jeg bør gjøre.

Det trenger jeg virkelig.

Fortsetter under...

Gjest Sønni

Kjære deg!

Dette hørtes ut som en forferdelig opplevelse, og jeg forstår veldig godt at du er lei deg.

Jeg synes at du bør ta kontakt med en lege for å få sjekket deg skikkelig, om du er gravid eller om man også kan utelukke kjønnssykdommer.

Føler du at du har et sårt behov for å snakke om dette til noen, bør du jo oppsøke helsesenteret der du bor. Kanskje du også har en veldig god venninne du kan betro deg til.

Det er i allefall viktig at du får snakket ut om hendelsen, siden den plager deg så mye.

Ønsker deg lykke til videre, og håper at du blir ekstra godt varsom på hva du drikker eller putter i munnen i framtiden.

Gjest Elmyra

Kjære deg!

Dette hørtes ut som en forferdelig opplevelse, og jeg forstår veldig godt at du er lei deg.

Jeg synes at du bør ta kontakt med en lege for å få sjekket deg skikkelig, om du er gravid eller om man også kan utelukke kjønnssykdommer.

Føler du at du har et sårt behov for å snakke om dette til noen, bør du jo oppsøke helsesenteret der du bor. Kanskje du også har en veldig god venninne du kan betro deg til.

Det er i allefall viktig at du får snakket ut om hendelsen, siden den plager deg så mye.

Ønsker deg lykke til videre, og håper at du blir ekstra godt varsom på hva du drikker eller putter i munnen i framtiden.

Hei!

Jeg hadde en eksakt likedan opplevelse for et par år siden, og jeg forstår at du er lei deg. Her er mine råd til deg:

Ta kontakt med en helsestasjon for ungdom hvis det finnes der du bor. Hvis det er innen 72 timer etter samleiet så spör etter angrepiller. De er gratis. Hvis du vil, snakk gjerne med den som jobber der om det som har skjedd. De er forståelsesfulle, og har taushetsplikt. Hvis du heller vil snakke med en du kjenner bedre, feks. en besteveninne så gjör det. Hovedsaken er at du forteller det til noen, så du får "luftet det litt".

Hvis dette er en gutt du vet har mange partnere og "ligger rundt" kan det väre lurt å sjekke seg for eventuelle sykdommer. (Kan sikkert väre lurt uansett). Dette gjör du billigst hos din fastlege.

Håper det ordner seg og at du kommer over det. Av egen erfaring vet jeg hvor jävlig det er!

Lykke til!

Klem fra

Mette Moen, Gynekolog

Det er nok ganske mange jenter som har hatt en liknende opplevelse. Jeg synes du skal søke hjelp selv om du ikke oppfatter det som mulig voldtekt. Det er i mange byer mottak for kvinner som har vært utsatt for seksuelle overgrep, ring legevakten og de kan gi deg råd. Der (på et 'voldtektsmottak') vil man undersøke deg og gi deg medisin for å forebygge evt graviditet og infeksjon. Der er man vant til å hjelpe kvinner som har vært i samme situasjon som du, også selv om det ikke er noe som skal anmeldes. Søk hjelp så fort som mulig og få denne ubehagelige opplevelse bearbeidet.

Hei!

Jeg hadde en eksakt likedan opplevelse for et par år siden, og jeg forstår at du er lei deg. Her er mine råd til deg:

Ta kontakt med en helsestasjon for ungdom hvis det finnes der du bor. Hvis det er innen 72 timer etter samleiet så spör etter angrepiller. De er gratis. Hvis du vil, snakk gjerne med den som jobber der om det som har skjedd. De er forståelsesfulle, og har taushetsplikt. Hvis du heller vil snakke med en du kjenner bedre, feks. en besteveninne så gjör det. Hovedsaken er at du forteller det til noen, så du får "luftet det litt".

Hvis dette er en gutt du vet har mange partnere og "ligger rundt" kan det väre lurt å sjekke seg for eventuelle sykdommer. (Kan sikkert väre lurt uansett). Dette gjör du billigst hos din fastlege.

Håper det ordner seg og at du kommer over det. Av egen erfaring vet jeg hvor jävlig det er!

Lykke til!

Klem fra

Tror ikke at du skal bekymre deg så mye.Det kan faktisk være slik at ingenting har hendt likevel, selv om han påstår noe annet-helt typisk oss menn. Og om dere har hatt samleie, så skulle du kjent det i vagina dagen etter, spesielt hvis det var første gangen din. Mitt råd til deg er som sagt-det har sikkert ikke skjedd noe....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...