Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sissi888

huff et litt flaut spørsmål, jeg er en jente på 23 år. Her om dagen hadde kjærsten min og jeg litt leking i sengen og han puttet et stearinlys opp i vagina. I ettertid har det svidd litt og nå er jeg livredd for at det kan ha vært giftig eller farlig? kan man ha fått infeksjon av det, jeg er veldig redd og syntes det er flaut å gå til lege med dette. Håper derfor du kan værsåv snill hjelpe meg så for som mulig! og om det er en krem etc jeg kan ta, mulig det hele er litt psykisk!håper på svar fort..er bare så redd for å bli steril!! mvh S

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308774-sexlek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leketøy

Det er ikke giftig, og du har sikkert ikke fått varige men. Det kan være at du fikk skrapet opp slimhinnene, og at det er derfor det svir.

Kan jo tenkes at du uavhengig av dette har en soppinfeksjon, hvis det klør / har unormal utflod kan du evt bruke canesten eller lignende.

Hvis det svir når du tisser kan du ha fått en urinveisinfeksjon, i såfall leverer du en urinprøve på legekontoret, så ser de om det er bakterier i den, og du får antibiotika.

Ønsker dere å fortsette med slik lek, burde dere kjøpe / bestille dertill egnet leketøy.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308774-sexlek/#findComment-2514724
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...