Gjest tonekk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei. Jeg fikk ei datter for 14 måneder siden. Prøver å bli gravid igjen. Jeg er 42 år. Har fra før ei datter på 18 år. Ble gravid med en gang med henne, og etter 6 måneder med nummer to. Fikk menstruasjon etter 3 måneder både nå og forrige gang selv om jeg fullammet. Blir ikke gravid igjen. På dag 11 etter eggløsning (lh- stigning) kommer det litt rosa slim. Det synes ikke hvis jeg vasker meg og tørker meg normalt, men hvis jeg tørker meg innvendig. Dette varer i to dager, og deretter kommer menstruasjonen. Blør vanlig. Har menstruasjon i 6 dager. Er ofte svimmel. Tror hver måned jeg er gravid. Er slimet en del av menstruasjonen? Er det noe jeg kan gjøre for å øke sjansen for å bli gravid? Kan man få hjelp til å få tvillinger? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308800-rosa-slim-p%C3%A5-dag-26/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.