Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tonekk

Hei. Jeg fikk ei datter for 14 måneder siden. Prøver å bli gravid igjen. Jeg er 42 år. Har fra før ei datter på 18 år. Ble gravid med en gang med henne, og etter 6 måneder med nummer to. Fikk menstruasjon etter 3 måneder både nå og forrige gang selv om jeg fullammet. Blir ikke gravid igjen. På dag 11 etter eggløsning (lh- stigning) kommer det litt rosa slim. Det synes ikke hvis jeg vasker meg og tørker meg normalt, men hvis jeg tørker meg innvendig. Dette varer i to dager, og deretter kommer menstruasjonen. Blør vanlig. Har menstruasjon i 6 dager. Er ofte svimmel. Tror hver måned jeg er gravid. Er slimet en del av menstruasjonen? Er det noe jeg kan gjøre for å øke sjansen for å bli gravid? Kan man få hjelp til å få tvillinger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308800-rosa-slim-p%C3%A5-dag-26/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...