Gjest sommer08 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei jeg er en jente på 28 år.Jeg har prøvd å bli gravid siden desember 07 da jeg da fjernet speralen.Etter at jeg fjernet den,blødde jeg i 3 uker før jeg fikk noen piller av fastlegen for og stoppe blødningen.mens smerter har vert helt grusomme etter dette.(aldri hatt det før).Så jeg fikk kranglet meg til en ultralyd på syhehuset,der fikk jeg beskjed om at de ikke kunne se noe men det gjorde forfardeligt vondt når legen var nerri livmor og eggstokkene.Jeg fikk tatt noen blodprøver og fikk beskjed om at den ene var det en stigning på 79 og at jeg måtte begynne med antibiotika.Oki ..he:-) Spørsmålet mitt er da kan jeg bli gravid etter en eventuelt eggstokk betennelse?Har to barn fra før som jeg ikke hadde noen problemer med å bli gravid,og samme mannen er det også:-) Kan mann bli steril av eggstokk/livmor betennelse? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308856-eggstokkbetenelsekan-jeg-bli-gravd-etterp%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.