Gå til innhold

beroligende middel og amming


Gjest treskojente

Anbefalte innlegg

Gjest treskojente

jeg skal fly på torsdag og siden jeg har vært så nervøs de siste gangene jeg fløy lurer jeg på om jeg kan ta noe beroligende før flyturen. Jeg ammer min sønn på 8,5 måneder fortsatt 5 til 6 ganger i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest treskojente

Kjære Treskojente. Hvilke beroligende middel bruker du?

Jeg har ikke brukt noe beroligende middel enda, jeg bare lurer på om jeg kan ta noe før flyturen og i så fall hva som er mest "uskyldig"

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Jeg har ikke brukt noe beroligende middel enda, jeg bare lurer på om jeg kan ta noe før flyturen og i så fall hva som er mest "uskyldig"

Takk for svar.

Kjære treskojente. Ta kontakt med primærlegen din for samtale, slik at dere i fellesskap kan velge den beste løsningen. God reise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...