Gjest desperat-frue Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei! Har nettopp (en måned siden) flyttet sammen med kjæresten min, noe jeg har ventet lenge på. Men det som skjer nå etter at vi flyttet sammen er at gnisten plutselig ble borte. Nærheten og følelsene mine som jeg hadde tidligere er vekke og han merker det.....men det er ikke bare følelser ang ham som har forandret seg,men jeg føler ingenting for verken huset, eller livet mitt sjenerelt...føler meg ikke deppa ,men klarer ikke å være skikkelig glad heller....føler at jeg er i samme tilstand hele tiden...nesten som de som bruker lykkepillene. sexlivet er heller ikke bra, det sier seg selv. Han har lyst hele tiden, jeg har nesten aldri...men vi var sex en gang i uka ca...men det er fordi jeg tvinger meg selv... Jeg stresser for mye med alt. Vi er ikke ferdig med å innrede enda, og jeg tenker på det hele tiden..det er så mye å gjøre, og jeg hater at tiden ikke strekker til....det kan også være et faktor, eller det ER et faktor, fordi før vi flyttet sammen og var på tur så hadde vi det topp og jeg hadde masse sexlyst, og følelser, men med en gang vi er hjemme så stresser jeg over alt jeg må gjøre, over jobben osv.....men jeg er bare sånn, vet ikke hva jeg skal gjøre med det....men det ødelegger oss.... Noen som har forslag, elller erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308909-etter-%C3%A5-ha-flyttet-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.