Gå til innhold

Når eks'en hans er pen..

Anbefalte innlegg

''Og når det kommer til stykket så er du nok bedre innvendig enn hans eks var. ''

Eh, den var vel litt drøy, vel? Folk kan være snille og gode og likevel ikke få det til å fungere som par. Selv de smellvakre kan være ganske ålreite. Har jeg hørt;)

Ser hvorfor du forstod det slik. Det jeg mente var at hennes indre verdier kanskje betydde mere for han enn eksens :) *Javisst kan pene være kloke og gode også.*

Fortsetter under...

Gjest minnah

Pene mennesker kan meget vel være noen reale næpskrell, og det er vel en grunn til at det ble slutt mellom dem :-)

Når det er sagt tror jeg du tjener mer på å ha et "godt" forhold til henne enn det motsatte, om du uttrykker noe negativt om henne kan han ta det som indirekte kritikk på sin (tidligere) smak, og gå i forsvar.

Har ikke så mye erfaring med eks'er jeg da, men det viktigste er jo at han er din kjæreste nå, og noe ville man kanskje blitt sjalu på uansett.

Jeg har lest de andre svarene, og er rimelig irritert. Flere antyder at hun sannsynligvis er dum og "har lite å fare med", siden hun er pen. Andre mener at du uansett må være "bedre".

Men ærlig talt. Man trenger verken å være dum eller et dårlig menneske for å bryte ut av et forhold. Ikke er livet noen skjønnhetskonkurranse heller. Og det at man er pen går ikke ut over intelligensen.

Det kan godt hende han fortsatt beundrer hennes utseende. Men dette trenger ikke å være noen trussel mot forholdet deres. Det som derimot kan bli det, er din sjalusi. Som det ikke er noen grunn til å tro er berettiget.

Jeg har lest de andre svarene, og er rimelig irritert. Flere antyder at hun sannsynligvis er dum og "har lite å fare med", siden hun er pen. Andre mener at du uansett må være "bedre".

Men ærlig talt. Man trenger verken å være dum eller et dårlig menneske for å bryte ut av et forhold. Ikke er livet noen skjønnhetskonkurranse heller. Og det at man er pen går ikke ut over intelligensen.

Det kan godt hende han fortsatt beundrer hennes utseende. Men dette trenger ikke å være noen trussel mot forholdet deres. Det som derimot kan bli det, er din sjalusi. Som det ikke er noen grunn til å tro er berettiget.

Enig! :)

Mary Poppins

"Men ærlig talt. Man trenger verken å være dum eller et dårlig menneske for å bryte ut av et forhold. Ikke er livet noen skjønnhetskonkurranse heller. Og det at man er pen går ikke ut over intelligensen."

Enig! Jeg reagerte også på noen av kommentarene under her. Men mest sannsynlig var det kanskje ment som en oppmuntring til trådstarter - får håpe på det.

Annonse

Undersøkelser viser at pene menn blir vurdert til å være mer intelligent enn det de er, pene kvinner blir vurdert til å være mindre intelligent enn det de er. :o

"Men ærlig talt. Man trenger verken å være dum eller et dårlig menneske for å bryte ut av et forhold. Ikke er livet noen skjønnhetskonkurranse heller. Og det at man er pen går ikke ut over intelligensen."

Enig! Jeg reagerte også på noen av kommentarene under her. Men mest sannsynlig var det kanskje ment som en oppmuntring til trådstarter - får håpe på det.

Ja, det var helt sikkert ment som en oppmuntring til trådstarter.

Men andre kan bli såret over å høre at den nye kjæresten er "bedre" enn den forrige. Slikt er jo ikke spesielt artig å høre for de som blir dumpet. Og det er jo bare tull. Det handler ikke om hvem som er best eller penest, men om kommunikasjon, kjemi og følelser. Man kan godt synes at eksen er et kjempefint menneske selv om man dumper henne.

Gjest EnSomHarPrøvd

Ja, det var helt sikkert ment som en oppmuntring til trådstarter.

Men andre kan bli såret over å høre at den nye kjæresten er "bedre" enn den forrige. Slikt er jo ikke spesielt artig å høre for de som blir dumpet. Og det er jo bare tull. Det handler ikke om hvem som er best eller penest, men om kommunikasjon, kjemi og følelser. Man kan godt synes at eksen er et kjempefint menneske selv om man dumper henne.

Totalt enig med deg, og takker for inleggene dine. Satt med samme tanker, men hadde ikke overskudd til å formulere dem - takk for at du gjorde det! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...