Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Hei.. I det siste har typen min og jeg hatt en del analsex. Vanligvis pleier magen å tømme seg etterpå. Hvorfor skjer det? er det fordi har lar det gå inni meg, eller p.g.a. all 'rotinga' der inne.. ?

Problemet mitt kommer et par timer etter at vi har hatt sex (ofte etter at magen ikke har tømt seg). Da hender det at det renner ut en del væske. Hva er dette? Det er for mye til å være sperm. Dette plager meg veldig, siden det kommer mye væske helt plutselig..

Takk for eventuell hjelp:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30893-problemer-etter-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Går ut fra at dere bruker glidemiddel når dere har analsex. Det kan hende at det siver ut sammen med sæden hans når dere er ferdige. Ringmuskelen vider seg ut når dere har analsex. Den går tilbake til normal stramming, en dag eller to etter at dere har hatt denne typen sex. Da kan en reaksjon være at du må tømme deg oftere enn ellers, til muskelen igjen er normal.

Gjest wiola

Stress nok.. men eneste måten jeg greier å få sterke/gode orgasmer på for tiden.. :)

...er du den samme som startet tråden, altså "anonym"? Hva er vitsen med å forvirre folk med disse "anonym-nickene" som 112 andre har? Du kan da godt være anonym med noen tilfeldig valgte bokstaver, uten å måtte bruke brukernavnet ditt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...