Gå til innhold

Bok for de som sliter, muligens for andre også

Anbefalte innlegg

Gjest tiårskrisa

Jeg ramlet over en bok på salg som het den store kjærligheten skrevet av en norsk prest. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe og ha i reserve for bryllupsgave. Men måtte jo sniklese litt og den tok meg litt midt på senga.....i vår tiårskrise. Synes den var veldig bra for de som sliter i forholdet, egentlig har lyst til at det skal gå, men mangler noe. Tror faktisk den hjalp meg litt.

Fortsetter under...

Gjest Tiårskrisa

"Synes den var veldig bra for de som sliter i forholdet, egentlig har lyst til at det skal gå, men mangler noe"

Mangler noe...mangler lidenskap?

Jeg var vel mentalt nesten flyttet ut for å si det sånn. Det var sikkert ikke bare den boka, men jeg syntes den hjalp.

Annonse

Jeg svarte "Takk ;)", hva var galt med det?

Hva har jeg sagt nå?! Jeg har bare opplyst deg om at tittelen sto i originalinnlegget + at jeg har søkt opp forfatternavnet og årstalelt for da boka kom ut for deg. Beklager virkelig at jeg prøvde å hjelpe!

hidi, the scorpion

Hva har jeg sagt nå?! Jeg har bare opplyst deg om at tittelen sto i originalinnlegget + at jeg har søkt opp forfatternavnet og årstalelt for da boka kom ut for deg. Beklager virkelig at jeg prøvde å hjelpe!

Sorry, takk for hjelpen;)

Jeg så ikke tittelen i hennes tråd, før du påpekte det. Jeg leser det jeg vil, tydeligvis, hadde bare det samme gjeldt i livet mitt....

Unnskyld, Lillemus!

Jeg står nederst, og der står det "Takk;", så jeg vet ikke helt hva jeg unnskylder for....? Har ikke gjort eller sagt noe galt i denne tråden?

Tja - jeg prøvde å hjelpe deg og fikk et kryptisk svar, om hva som var galt med at du takket. Jeg har ikke nevnt det takket ditt med et ord, du takket til Tiårskrisa, ikke til meg, vet ikke hvorfor du blander oss sammen her.

Annonse

hidi, the scorpion

Tja - jeg prøvde å hjelpe deg og fikk et kryptisk svar, om hva som var galt med at du takket. Jeg har ikke nevnt det takket ditt med et ord, du takket til Tiårskrisa, ikke til meg, vet ikke hvorfor du blander oss sammen her.

Ikke jeg heller, men takk for at du forstår;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...