Gjest – Ida fra nord =) Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei =) Jeg er ei jente på 25 år. høyde 172, vekt 55 kg.Vi har nå prøvd å bli gravide i 1 og halvt år. Jeg sluttet på p-pilla yasmin etter 4 års bruk, så startet prolemene. Mensen uteble, og jeg hadde menstrasjon ca 3 i løpet av et år. Jeg begynte å føle meg dårligere også, så jeg tok kontakt med legen min. Han henviste meg videre til gynekolog, samt tok et blodprøve. Jeg var hos gynekolog og alt så helt fint ut i følge han, ikke noe unormalt. Men han skrev ut Provera til meg, som jeg skulle ta i 14 dager, så få blødning, deretter telle 14 dager fra første mens start og ta en ny runde. Fikk resept på et års forbruk. Disse tablettene gir meg noen plager som feber og tretthet, samt hodepine. Så fikk jeg svar fra fastlegen min, jeg hadde lavt stoffskifte.Derav kom den dårlige formen og den manglende menstruasjonen. Så nå går jeg på levaxin 50 mg per dag. Han ville også at jeg skulle fortsette meg provera, noe jeg ikke har gjort pga bivirkningene.Jeg var å tok nye blodprøver for 14 dager siden, men legen har ikke ringt meg som da vil si at stoffskiftet er i balanse igjen !! Så nå lurer jeg på, hvor lang tid vil det gå før kroppen min er i normal gjenge igjen i forhold til menstruasjon/eggløsning nå når stoffskiftet mitt er bra igjen!! Vil du anbefalle meg å forsette på provera? Er det nødvendig?? ( har lest man ikke må ta provera om na er gravid, så da blir jeg jo litt skeptsik) Hva vil du anbefalle meg å gjøre videre,vi har veldig lyst på en liten gutt eller ei lita tulle. Vi har sex jevnlig når vi føler for det, men stresser ikke noe rundt det. Ønsker at det skal skje naturlig og ikke være noe maraton. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308941-vi-har-kj%C3%A6rlighet-%C3%A5-gi-til-et-lite-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.