Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er gravid i uke 10 og har fått skikkelig infeksjon inni nesa så den er super hoven og lymfekjertlene i halsen er veeeldig ømme og store... Er dette til noe fare for fosteret? er jo så kort på vei... Burde jeg oppsøke lege? Håper det er noen som er klokere på dette enn meg. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308943-gravid-uke-10-og-infeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har hatt halsbetennelser, lungebetennelse og den siste gangen kraftig omgangssyke omtrent så langt på vei du er nå, og alle gangene har det gått fint med fosteret på tross av infeksjonene.

Tror ikke du skal bekymre deg unødig, men gå til legen dersom du tror du trenger medisiner og blir veldig dårlig.

Jeg ville fulgt anbefalingene mtp paracet, altså ta paracet ved feber og smerter.

Håper du blir fort frisk! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...