Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Utslitt!

Jeg og min kjære er veldig glad i hverandre ! men, det er ting som gjør at jeg irriterer meg over han. Husarbeid og økonomi!

føler at det er bare mitt ansvar å støvsuge, tørke støv, vaske wc og golv, klesvask og betale regninger. Vi har to barn, hvor han passer den lille mens jeg er på jobb. Han er under rehabilitering og gjør kun det han liker om dagan; steller med guttene, lager middag og mekker kjøretøy når jeg er hjemme. Han syns jeg burde være glad for at han er hjemme slik at jeg kan jobbe og studere. Forstår ikke helt det synspunktet, for jeg skulle gjerne unnlatt og studere og jobbe hvis vi hadde hatt bedre økonomi ,og heller valgt å være hjemme under mammapermen min. Hva syns dere, hvordan trur dere vi kan få en endring på dette? syns dere jeg burde ansatt en hushjelp kanskje for å få bla. tid til mine barn når jeg er hjemme?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309000-100-ansatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er under rehabilitering, men av hvilken grunn? Kan det være at han ikke fungerer helt godt?

Uansett hva her, så må dere snakke sammen om fordeling. Det er jo supert at han lager middagen, men det kunne vært enda bedre om han fikk gjort noen småting til når du er avgårde. Menn ser ikke slike ting i huset på samme måte som oss. Hushjelp/vaskehjelp kan kanskje være en idè, men da blir det ekstra utgifter.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309000-100-ansatt/#findComment-2517271
Del på andre sider

Gjest Utslitt!

Han er under rehabilitering, men av hvilken grunn? Kan det være at han ikke fungerer helt godt?

Uansett hva her, så må dere snakke sammen om fordeling. Det er jo supert at han lager middagen, men det kunne vært enda bedre om han fikk gjort noen småting til når du er avgårde. Menn ser ikke slike ting i huset på samme måte som oss. Hushjelp/vaskehjelp kan kanskje være en idè, men da blir det ekstra utgifter.....

Rehab. er behandling av nakkeskade. Nei han fungerer nok ikke som han skal. NOe æ burde ta til betrakting. Vet ikke hvem jeg skal skylde på helt, frustrrende når ting ikke går rundt. Takk for bryet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309000-100-ansatt/#findComment-2517279
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...