Gjest utålmodig ventende Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg sluttet på p-piller i mars, og har enda ikke fått tilbake mensen. Opplevde litt "spotting" (utflod med litt brunt i) et par dager i midten av mai, men det har ikke kommet noen ordentlig blødning verken før eller senere. Jeg har tatt graviditetstester innimellom bare for å utelukke det (har ingen symptomer, så tror heller ikke at jeg er gravid), samt eggløsningstester i en 3-ukersperiode for å se om det skjer noe, men alt er like negativt. Jeg vet at det kan ta tid for "systemet" å komme i gang igjen etter p-pilleslutt, men hvor tålmodig må man være før man snakker med legen om det? Jeg er forberedt på at en eventuell graviditet kan ta tid, men er skuffet over at vi i praksis ikke en gang har muligheten til å prøve. Jeg er 32 år, har aldri vært gravid tidligere (mannen har derimot gjort noe gravid før meg, så han er det ikke noe feil med). Ja, jeg vet at jeg er utålmodig, men har ventet lenge på dette! Hva ville evt. andre i min situasjon gjort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309085-hvor-lenge-vente-p%C3%A5-mens-f%C3%B8r-man-sjekker-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.