Gå til innhold

Diffuse smerter/ømhet ved klitoris

Anbefalte innlegg

Gjest olianna

Hei! Jeg er en kvinne på 39 år som den siste måneden har fått litt merkelige ømhet eller smerte ved klitoris (høyre side)Smerte er vel ikke rette ordet, men litt vondt/ømt Det er ikke sterke smerter, kjenner det iblant og det virker som det er mest rundt menstruasjonen. De gangene klitoris har blitt stimulert i det siste har den virket veldig øm og når det går så kjenner jeg noe på rundt klitoris som jeg ikke har hatt før. Det er ikke direkte vondt, men orgasmen blir selvsagt litt ødelagt av det. Kan det være noe forbigående som f.eks en blodansamling som vil forsvinne? Eller har du en annen forklaring på det. Har ikke hatt sex (samleie) på 6 år. Har ganske regelmessig mens.Litt brunt før og etter men slik har det vært lenge. Håper du kan svare meg på det. På forhånd takk! Hilsen Emma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309105-diffuse-smerter%C3%B8mhet-ved-klitoris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Smerter som du beskriver er sjeldne. Det kan skyldes infeksjon, hudsykdom, nerveskade eller bruk av spesielle medisiner (noen nervemedisiner). Trykk ved sykling eller annen påvirkning vil muligens også kunne være en forklaring. Jeg synes du skal be din lege om henvising til gynekolog for grundig undersøkelse, hvis det fortsetter.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...