Gå til innhold

Trenger tips om sjekking

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert sjekker

Hei

Årsaken til at jeg poster dette er i håp om noen kan gi meg noen gode råd om sjekking ;)

Har nettopp kommet hjem fra en liten tur på byen. Var innom en pub og tok et par øl. Det var en del damer der, men jeg var redd å ta konakt. Damene satt liksom i ei gruppe for seg og jeg er litt beskjeden så jeg torde ikke å ta kontakt med dem.... Følte meg ikke helt i topp, har sovet bare 3 timer natt til i dag

Men forrige helg så var jeg også ute på byen Først var jeg på utepils. Der snakket jeg med dama som satt ved siden av meg. Vekslet noen få ord egentlig med henne. Hun var mye eldre enn meg så var ikke interesert i henne. Men pga snakking med henne så fikk jeg god selvtillit resten av kvelden. Så da jeg dro til et annet utested litt senere så smilte (et ekte smil, smiler med hele ansikten, har utstråling etc.. smiler ikke bare med munnen) jeg og hadde det artig. Faktisk ble jeg sjekket opp av 6 damer på det utesteden den kvelden (ikke samtidig). Men damene dro etter et par minutter :(

Skal ut på byen i morgen også, vil så gjerne komme i det gode humøret som jeg hadde forrige helg (da damene sjekket meg opp)... Men det skjer neppe. Så bli vel i mitt humør, hvor nesten ingen legger merke til meg (får en følelse av å være litt usynlig) :(

Jeg betraker sjekking som en kunst. Vil gjerne bli bedre i det og gi mitt liv masse spennende opplevelser (kjedelig å gå hjem alene hver kveld)

Noen som har noen gode råd og noen ord som kan motivere meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309116-trenger-tips-om-sjekking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lærte en ting da jeg var på sjekkern. Det er ikke noe lurt å drikke seg helt drita(en kan selvfølgelig har det kjempemorsomt da, men det blir ikke seriøst!) Og slutt å se på deg selv som på sjekkern! Gå ut for å ha det morro, treffe nye folk, snakke med kjente og ukjente. Men du var vel kanskje ute på byen i går og traff noen? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...