Gå til innhold

Stripet håret, ikke fint

Anbefalte innlegg

Gjest grønt hår

Jeg har stripet håret hjemme, men syns iikke det ble så fint som det pleier... Satt nok ikke lenge nok, det ble litt sånn grønt syns jeg... Ikke så grønt at man ikke kan gå sånn altså, men jeg syns jeg aner noe grønnskjær liksom!

Lurer på om det er mulig å farge det tilbake i en eller annen brun farge jeg, trives egentlig best medf det!

Tror du det er mulig, eller burde jeg ikke det rett etter striping?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309120-stripet-h%C3%A5ret-ikke-fint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Grønt hår.

Det får du når du bruker hjemmefargeprodukter feil. Eller har farget håret for mange ganger.

Datteren min fikk grønt hå et år vi var i syden, men da var hun bare 14 år og haddde ikke begynt å farge håret enda, vi trodde at det kom av klorvannet i bassenget.

Hilsen

Hilsen

Gjest grønt hår

Grønt hår.

Det får du når du bruker hjemmefargeprodukter feil. Eller har farget håret for mange ganger.

Datteren min fikk grønt hå et år vi var i syden, men da var hun bare 14 år og haddde ikke begynt å farge håret enda, vi trodde at det kom av klorvannet i bassenget.

Hilsen

Hilsen

Jada, vet hva det kommer av, og det spiller ingen rolle heller, nå ble det da slik... Og det er ikke grønt da, sikkert bare jeg som ser det:o)

Men kan jeg farge det tilbake brunt med sånn glansvask eller farge??

Gjest mandolina

Jada, vet hva det kommer av, og det spiller ingen rolle heller, nå ble det da slik... Og det er ikke grønt da, sikkert bare jeg som ser det:o)

Jeg tror at du må la frisøren ta hånd om fargingen, når det først er blitt så ille.

Venninna mi fikk grønt hår etter farging hos frisør, men da hadde hun eksperimentert og farget det ørten ganger. Hun måtte til frisøren igjen og fikk det farget i en mørkere farge, og da ble det bra.

Hilsen

Annonse

Du kan trygt farge det mørkere igjen. Fra lyst til mørkt er ingen fare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...